הצהובונים ועיתוני הרכילות מנהלים מלחמה עקובת תחליפי חלב ומוצצים על הזכות לחשוף ראשונים את התינוקות של הסלבריטאים השווים. המשוואה פשוטה ביותר: תינוק בן יומו פלוס הורה מפורסם מאוד כפול ציטוט עסיסי (לא ממש משנה איזה) שווה מכירות של מיליוני עותקים.
ממש לאחרונה חשפה סנדרה בולוק את בנה המאומץ לואיס בן השלושה וחצי חודשים על השער של מגזין "פיפל". התמונה של לואיס נחשבת לשווה במיוחד משום שמדובר בשחקנית שלא נוטה לנדב יותר מדי פרטים על חייה האישיים, ונמצאת בתקופה אישית מורכבת הכוללת פרידה מבעלה הבוגדני ג'סי ג'יימס. יותר מכל, שוויה של התמונה מיוחס לכך שמדובר בתינוק מפורסם שאף רכילאי צמרת לא צפה את הגעתו.
השער הכי מצליח: התאומים של בראנג'לינה
השער מעורר הסקרנות והרווחי של בולוק העלה לכותרות את השאלה - מי הם התינוקות המפורסמים שמצליחים לדגדג את סקרנותם של הכי הרבה קוראים בעולם?
רוב שוטר מהאתר Pop Eater יצא לחקור את הסוגיה העיתונאית המרתקת: האם התינוק בהפתעה של בולוק הצליח למכור יותר עותקים משערי תינוקות מוצלחים במיוחד שסחררו את הקופות בעבר?
השער שנחשב למצליח בכל הזמנים הוא של מגזין "פיפל", שבו נחשפו ויויאן ונוקס, התאומים של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט ב- 2008. השער הזה נמכר בלא פחות מ- 2.8 מיליון עותקים.
במקום השני, צמוד אחריו, ישנו תינוקה של בולוק שמכר עד כה 2.7 מיליון עותקים. עם חצי מיליון עותקים פחות, קבלו את המקום השלישי, עם התמונות הבלעדיות של הבת הבכורה הביולוגית של בראד ואנג'לינה, שיילו, גיליון שהתפרסם ביוני 2006.
המצקצקים למיניהם יכולים להתנחם בעובדה שאמנם תמונות של תינוקות שמנמנים וידועים בהחלט עושים את זה למיליוני קוראים ברחבי העולם, אבל פסגת המיליונים של המגזין הוותיק עדיין שמורה לאירועים היסטוריים בעלי משמעות עמוקה יותר כמו פיגועי ה-11 בספטמבר (4.1 מיליון עותקים) ומותה הטרגי של הנסיכה דיאנה (3 מיליון עותקים).
14 מיליון דולר, בייבי
אסור לשכוח שתמונות התינוקות שמכניסות למגזינים מיליוני דולרים, גם עולות להם לא מעט. מגזין "פורבס" ערך תחקיר מעניין על סכומי העתק ששולמו במהלך העשור החולף לסלבריטאים תמורת תמונות של התינוקות שלהם.
הוא אפילו לא טרח להתייחס לתמונות פושטיות שעלו פחות מחצי מיליון דולר. המספרים נלקחו מדיווחים שונים שהתפרסמו בנושא, כיוון שהמגזינים עצמם נוהגים בקפיצות שפתיים במסירת מידע נפיץ מסוג זה. אחד השערים היקרים הוא זה שבו נחשפו התמונות של אמה ומקס, התאומים של ג'ניפר לופז ומרק אנטוני, על שער מגזין "פיפל".
המגזין הקדיש 12 עמודים של התאומים בני החודש ושל אמם הלא פחות פוטוגנית בבית המשפחה שבלונג איילנד, ושילם על כך לזוג 6 מיליון דולר, לפי דיווחים. שערים יקרים אחרים הם של שיילו פיט באותו המגזין תמורת כ-4 מיליון דולר, שהועברו על ידי ההורים האידיאליסטים למטרות צדקה; חשיפת תמונותיה של דניליין, הבת של אנה ניקול סמית המנוחה, על השער של מגזין OK תמורת כ-2 מיליון דולר; והתמונות של פאקס, הבן המאומץ של אנג'י ובראד על השער של "פיפל" תמורת סכום דומה.
השער הכי יקר הוא גם זה שבסופו של דבר התברר כהכי נמכר: התאומים של בראנג'לינה, שזיכו את הוריהם בלא פחות מ- 14 מיליון דולר, שנתרמו לצדקה.
השאלה הכי מסקרנת היא מי יצליח לשבור את השיא הזה. האם מדובר באחיה העתידי של סורי קרוז המתוקה או בתוספת מפתיעה לחבורה של מדונה? נמתין בסבלנות.
>> מטפלת, פעוטון או גן - איך בוחרים מסגרת לילד?
אילו מנשאים מעדיפות הסלבס?
כל העדכונים הכי חמים מהארץ ומהעולם ישירות לנייד
שלחו את המילה מבזק למספר 5000 ותתחילו להתעדכן