בזמן שאנחנו עומדים בתור בקניות לחליפות חורף לילדים, בעולם כולו עדיין מעכלים את ליל כל הקדושים שנחגג ממש לפני יומיים. אחרי הכול, במשך שבועות - הם רק היו עסוקים בלייצר את התחפושת הכי מגניבה שיש. ותסמכו עליהם, הם ממש עבדו בזה.
ובפורים, כמו בפורים, תמיד יהיו את הבנים שמתחפשים לשלל גיבורי על, ואת הבנות שיתחפשו, ובכן, לאלזה. אבל זה ממש לא חייב להיות ככה. נושא המגדר כבר מזמן עלה על הפרק, ותמיד נוכל למצוא את הילד שרוצה להיות בלרינה ליום אחד (או יותר) ואת הבת שרוצה "לקרוע" למישהו את הצורה.
אבא אחד בשם ג'ון מרקוט השיק את קמפיין "יותר מרק חמודה" מתוך מטרה לעודד ילדות "לחשוב בגדול" ולא רק להיות חמודות בחצאיות טוטו. היוזמה לדבר המגניב הזה הגיעה אחרי שהלך עם בנותיו, אניה בת ה-10 וסטלה בת ה-8, לרכישת תחפושת וגילה עד כמה צר ומגדרי הוא המגוון. שתי בנותיו רצו להיות גיבורות על אבל מרבית התחפושות היו ורודות מדי וכללו אביזרים שכלל לא קשורים לרעיון הכללי כמו – חצאיות טוטו (אלא מה?) וכנפיים של מלאכיות.
"זה משדר מסר מאוד ברור", אמר מרקוט לאתר babble. "החברה רוצה את הבנות שלה מתוקות וחמודות וורודות, מאוחר יותר היא תרצה אותן סקסיות וחושניות, בזמן שהבנים יכולים להיות מפחידים, גיבורים ומצחיקים". מרקוט החליט לעשות מעשה והשיק כאמור את הקמפיין, בו הוא מזמין הורים לצלם את בנותיהם הגיבורות. מה שיפה בקמפיין המקסים הזה הוא העובדה שכל אחד יכול ללבוש את מה שהוא רוצה - מבלרינות ועד שרירניות. הכול הולך, רק העיקר הוא הידיעה שלכל ילד ניתנת האפשרות לבחור. מאז השקת הקמפיין, אלפים צייצו תמונות והעלו גם לאינסטגרם. אתם מוזמנים לשאוב השראה לפורים הקרוב.