בכל שבוע אתם מתפעלים מהבתים שמופיעים בתכנית, והפעם יש לכם הזדמנות ללמוד איך מיישמים את הטכניקות, הטיפים והשיטות של דניאל חסון בבית הפרטי שלכם. אם אתם מעוניינים למכור את הדירה שלכם, רוצים להעלות את ערכה או פשוט מתחשק לכם לשפץ, במיוחד בשבילכם: מדריך השיפוץ בשמונה שלבים של "הבית שלכם שווה יותר".

1. תכנון

שיפוץ מוצלח תלוי, קודם כל בתכנון יסודי ונכון. במהלך התיכנון כדאי להגדיר את קהל היעד פונטציאלי, לקבוע תקציב, ולהבין מהם היתרונות של הבית, אותם כדאי להדגיש ולנצל.

2. שבירה

לאחר שהחלטתם מה אתם הולכים לעשות, הגיע הזמן לשבור את הקירות. קודם כל, לפני ששוברים, יש לקבל אישור מקונסטרוקטור. אחר כך יש לסמן בדייקנות את קוי השבירה, והלקפיד ליצור סימון עם מסור דיסק בקירות שרוצים לשבור באופן חלקי. לצורך שמירה על הבטיחות וכדי לא ליצור נזק יש לשבור את הקירות בצורה הדרגתית, וכמובן: לדאוג לפינוי הפסולת למכולות מתאימות.

3. בנייה

אחרי ששברנו - אפשר להתחיל לבנות, כשהבנייה מתחלקת למספר תחומים: בניית קירות מפרידים, בהם יש צורך להתמש בבידודים מתאימים, בניית אלמנטים עיצוביים כמו נישות גבס, ובניית פרטי ריהוט.

4. צביעה

לצבע יש השפעה עצומה על המראה של הבית כולו. כשצובעים צריך לחשוב מראש על הצביעה הכללית, שיוצאת את האווירה בבית, על אפקטים מיוחדים שיכולים להוסיף עניין, להדגיש אלמנטים וליצור תחושת מרחב, וגם על חידוש אלמנטים בבית, כמו מעקות ברזל או עץ, רהיטים ומדרגות.

עד כאן החלק הראשון של המדריך לשיפוץ. בחלק הבא - נעסוק בשלבים הבאים: חיפויים, אבזור וריהוט, תכנון מרחבים חיצוניים, וכמובן: מכירה.

בהצלחה

>>הבית שלכם שווה יותר, שישי ב-19:00

>>לכל הבתים ששופצו בתכנית