חברת הלבשה סינית עלתה לכותרות לאחר שפרסמה התכתבות הזויה של שירות הלקוחות שלה עם אישה אלמונית. בפוסט שעלה בחשבונות המדיה החברתיים של החברה צוין שבתה של המתלוננת רכשה את מותג התחתונים שלהם ב-Taobao - אחד מאתרי הקניות הגדולים בסין - וזמן קצר לאחר מכן, היא נכנסה להיריון.
"הבת שלי לבשה את התחתונים שלכם - ועכשיו היא בהריון", טענה האישה בהתכתבות עם שירות הלקוחות. "אי אפשר להיכנס להיריון מלבישת תחתונים", השיב לה המוקדן. למרות הניסיונות לשכנע את האישה שהטענות שלה לא הגיוניות בעליל, היא התעקשה שזו הדרך היחידה שבה בתה יכלה להיכנס להריון ודרשה מהם הסברים. בשלב מסוים נמסר לגברת שבמפעל הטקסטיל שלהם עובדות רק נשים בפס הייצור של התחתונים, והמפקח שלהן הוא גבר שעבר וזקטומיה (ניתוח לכריתת צינורית זרע).
החברה פרסמה בסופו של דבר את ההתכתבות עם המתלוננת מחשש שהיא תפרסם גרסה אחרת לסיפור הביזארי. כצפוי, הפוסט הפך לוויראלי וגרף עשרות תגובות מהגולשים - רבים מהם העריכו שבתה של הגברת הרתה ב"דרך הטבעית" ואז היא פשוט המציאה לה תירוץ כדי להימנע מהמבוכה. אחרים הציעו הסברים הזויים משלהם לסיפור. "אולי היא נכנסה להיריון מהמים בבריכת השחייה?", השתעשע אחד הגולשים.
מנכ"ל החברה בסופו של דבר התייחס לתקרית המשונה בפוסט משלו, והסביר שכל הסיפור היה כנראה ניסיון מתיחה לא מוצלח. לדבריו, הוא בדק את מספר הטלפון הנייד של המתלוננת וגילה שמדובר באושיית רשת מקומית. החשיפה עוררה את זעמם של הגולשים.
"אני שונא אנשים מהסוג הזה", כתב אחד הגולשים, והאשים את האישה שהיא המציאה סיפור רק בשביל לקבל תשומת לב. "סיפורים כאלה יכולים לגמור עסק", הוא הוסיף. "יש אנשים שיאמינו לכל טענה פרועה. השמועות מהסוג הזה עלולות להוביל לסגירת מפעל".