עיכובים בטיסות תמיד מתסכלים, ובמיוחד אם מדובר בשעות ארוכות בהם אתם נאלצים להמתין מורעבים ועייפים בנמל התעופה. נהוג להציע לנוסעים המתוסכלים פיצויים מסוגים שונים, וחברת התעופה הסינית טיאנג'ין לא חרגה מהנוהג בתאריך 2 ביולי כשהטיסה מבירת מחוז ג'יאנגשי התעכבה ביותר מארבע שעות.
הם התנצלו בנימוס וביקשו לפצות כל לקוח בלינה, ארוחה וסכום כספי של 200 יואן (כ-116 שקלים). אבל למדריכת הטיולים, שהובילה חמישה התיירים, זה לא הספיק והיא דרשה להעלות את גובה הפיצוי ל-600 יואן (כ-350 שקלים) לכל נוסע.
רוצים עוד הרבה סיפורים מעניינים, מרגשים ומטורפים? תנו לייק בפייסבוק
היא לא הסכימה לקבל תשובה שלילית וכל התסכול שהצטבר אצלה התפרץ ברגע של טירוף כשהיא תקפה את דיילי הקרקע, תוך שהיא מעיפה לכל עבר את הציוד וקורעת ניירות בדלפק. "את תשלמי על הנזק", הזהירו אותה קציני הביטחון במקום, אבל זה לא ממש הזיז לה.
היא נעצרה חמישה ימים לאחר מכן וגילתה שיצאה בהפסד גדול הרבה יותר מהסכום שדרשה כפיצוי - לא רק שחברת התעופה לא תפצה אותה כלל, עכשיו היא חייב להם לפחות 5,000 יואן (כ-2,900 שקלים).
(מקור)