נוסעת בריטית מצאה את עצמה מבודדת בתא השירותים לאורך כל הטיסה שלה, לאחר שחברת התעופה אילצה אותה להסתגר שם בכדי להימנע מתגובה אלרגית. על פי הדיווחים של כלי התקשורת בבריטניה, לאורה מרי, בת 25 מאסקס שמתמודדת עם אלרגיה לאגוזים, קיבלה מסכה מיוחדת והושבה בשירותים בזמן שצוות הדיילים של חברת Qantas האוסטרלית חילקו לנוסעים האחרים שקדים.

הנוסעת צילמה את עצמה מבודדת בתא השירותים עם המסכה והעלתה את התמונה לטוויטר. "אנחנו חיים בשנת 2019 ו-Qantas מסרבים להתייחס לאלרגיות ברצינות", היא כתבה בציוץ שמאז נמחק. "הם חילקו חתיכות שקדים לאורך כל הטיסה, למרות שביקשתי מהם לא לחלק אגוזים בטיסה בגלל הבעיה החמורה שלי. על כן, נאלצתי לסבול, ללבוש את המסכה הזאת ולהסתגר בתא השירותים".

לטענתה של מרי, היא פנתה לחברת התעופה מבעוד מועד וסיפרה להם על מצבה. בתגובה, הם הבטיחו לה שלא יחולקו אגוזים על הטיסה. כשהגיע זמן הבורדינג, היא הבינה שהם עומדים לחלק אגוזים בכל מקרה. בהיעדר פתרון רלוונטי, היא עלתה על הטיסה ואנשי הצוות בודדו אותה בתא השירותים על מנת לוודא שהיא לא תקבל הלם אנפילקטי.

לאחר הציוץ הזועם של לורה, חברת התעופה הגיבה לה ונכתב מטעמה שהם מצרים על עוגמת הנפש. הנוסעת הבריטית מספרת שהיא יצרה קשר עם נציגי החברה, אך אלו לא הציעו לה כל פיצוי ורק איחלו לה טיסה בטוחה בחזרה.

דובר החברה התייחס לתקרית בהודעה למערכת ה-Dailymail ואמר שבעידן הנוכחי זה בלתי אפשרי להתמודד עם אלרגיות של נוסעים. "אנחנו מודעים לאתגרים שניצבים בפני אנשים עם אלרגיות שונות ועושים כל שביכולתנו בשביל להפחית את רמות הסיכון שהלקוחות שלנו נחשפים אליהם", סיפר דובר החברה. "למרות זאת, יש אינספור סוגים של אלרגיות וזה בלתי אפשרי להתיישר לפי הדרישות של כל הלקוחות. בדומה לסוגים אחרים של תחבורה ציבורית, כגון אוטובוסים ורכבות, אנחנו לא יכולים להבטיח סביבה נטול שאריות של אגוזים".