העצה הכי טובה שיכולתי לתת לעצמי בגיל ההתבגרות

לזרום ולא להתרגש מדי מכל דבר. בסופו של דבר הכל עובר. הכל פתיר והזמן תמיד עושה את שלו.

קרייב מושחת במיוחד שאת לא מצליחה להתגבר עליו

קרטיב - גם מתוך שינה. זה משהו שאני יכולה לאכול בכל שעה ובכל הזדמנות. זה מרענן ומתקתק.

הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום

ארוחת הבוקר היא מבחינתי הארוחה הכי חשובה ביום. בתחילת היום חשוב לאכול טוב ולתדלק את הגוף למשך היום כולו. כמו שרכב לא יכול לנסוע ללא דלק, כך גם גוף האדם. ארוחת הבוקר שלי כוללת את כל אבות המזון הנדרשים לגוף.

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה

כשאני קמה בבוקר, אני שותה מים עם לימון על קיבה ריקה וחוזרת לשכב למשך עשר דקות על צד ימין – זה עושה פלאים לעור הפנים. כמו כן, יש לי שגרת טיפוח קבועה שאני לא זזה ממנה: אני שוטפת את הפנים בסבון ומנגבת עם רפידות, לאחר מכן מורחת סרום עיניים וסרום פנים ומעל - קרם לחות וקרם הגנה. בכל יום אני נוטלת גם ויטמינים כי אין ספק שהפנים שלנו משפיע על מה שרואים מבחוץ. בצהריים אני שוב דואגת למרוח קרם לחות ולחדש את מקדם ההגנה (בכל עונות השנה יש למרוח קרם הגנה). בערב לפני השינה, אני רוחצת את הפנים במים פושרים וסבון ומתחילה שגרת טיפוח של לילה עם חומרים יותר פעילים ומזינים לפני השינה. כמובן - שתיית מים לאורך כל היום זה הכי הכי חשוב, גם לעור הפנים וגם לבריאות הכללית של הגוף.

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים

יש לי הרגל הזוי – גם בחורף וגם בקיץ, אני חייבת לישון עם גרביים. משהו בחמימות ובעובדה שכפות הרגליים עטופות גורם לי להירדם טוב יותר.

פולה בליק (צילום: יחצ פולה בליק)
מאמינה שמה שצריך לקרות - קורה. בליק|צילום: יחצ פולה בליק

אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה

אני פחות מתחברת לעניין אמונות התפלות, ואני יכולה אפילו לראות בזה הסחת דעת. אני מתנהלת בחיי ולא חושבת שדפיקה על עץ או כל התנהגות כזאת או אחרת תשנה משהו.

תרופת הסבתא הכי שווה שלך

שמן קוקוס מעורבב עם מיץ סלק טרי – מקפיאים ומורחים על שפתיים סדוקות וחיוורות וזה עושה פלאים.

הטריק שלך להתמודד במצבי לחץ

הטריק פשוט - לא להילחץ. אמא שלי לימדה אותי שמה שצריך לקרות קורה, כך שאין סיבה לדאגה. אנחנו חיים בסביבה לחוצה, ולכן כל אחד ואחת מאתנו חייבים למצוא את האיזון האישי ואת הדברים המרגיעים.

העצה הכי טובה שאימצת מהמאמן לחיים שלך

את העצה הטובה ביותר קיבלתי מחבר קרוב והיא לדעת להקשיב למספר רב של דעות וקולות. אנחנו חיים במציאות כל כך מורכבת ולכל אדם יש את הצד והסיפור שלו.  אני אדם שאוהב להתייעץ ולשאול – כך אני זוכה לפרספקטיבה טובה יותר. יש לי מספר חברים טובים שאני סומכת על העצות שלהם.  

3 פעולות קטנות שאת עושה בשביל עצמך כל יום

לנשק ולחבק את הילדים שלי, להימצא בחברה שנעימה לי ולהתפלל.

ההשפעה הכי חיובית שיצאה לך מתקופת הקורונה

הקורונה הכניסה לחיינו תובנות רבות, אבל הבולטת ביותר מבניהן היא לדאוג לבריאות הגוף שלנו ולחיזוק מערכת החיסונית וגם – לבלות כמה שיותר זמן לצד האנשים החשובים לנו.