מתי גילו לראשונה את ריר החלזונות?

למעשה, סגולותיו המופלאות של הרכיב המופלא הזה אותרו כבר בתקופת יון העתיקה, לפני יותר מאלפיים שנה. הכל התחיל כאשר היפוקרטס – אבי הרפואה המערבית, נהג לערבב חלזונות בחלב חמוץ, כדי לטפל בדלקות עור ובעור פגוע.

תעשיית הקוסמטיקה זיהתה את הפוטנציאל השיקומי של המטמון הטבעי הזה, ומיהרה למנף אותו למטרות שימושיות. טיפול יופי מוכר במכוני יופי ביפן למשל, כולל שימוש בחלזונות אמיתיים, המונחים על פניהם של המטופלים ומגירים עליהם ריר איכותי. מדובר בטיפול מבוקש שתורם למראה עור חיוני, צעיר ובריא.

איך ריר חלזונות מועיל לעור שלנו?

אם נתקלתם בחילזון לאחרונה, וודאי שמתם לב לעובדה שיש לו יכולת מופלאה המאפשרת לו לגרור את גופו הגמיש על פני קרקע מחוספסת, מבלי להיפצע או להיחתך מהפעולה. סוד הקסם הזה טמון אם כן, בסגולות הריר הטבעי שהוא מפיק, המאפשרות לחלזון לשקם את גופו בכל רגע נתון, למרות תנאי השטח הרעועים.

מחקרים מדעיים שנערכו בשנים האחרונות הראו כי ריר החלזונות מכיל רמה גבוהה של אנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון), חומצות, נחושת ופרוטאין (חלבון), שתרומתם לאיכות העור ולמראהו אדירה. השילוב של הנחושת עם החלבון, למעשה יוצר את אחד החומרים היקרים, הנחשבים והיעילים ביותר בעולם הקוסמטיקה. מדובר בחומר אפקטיבי ביותר, המאפשר לשקם רקמות, תאי עור פגועים ופצעים, באופן טבעי, מהיר ויעיל.

מעבר לכך, ריר החלזונות מסוגל לעדן מראה של קמטים קיימים, והוא מעודד ייצור של אלסטין וקולגן, שכידוע תורמים למיצוק העור ולגמישותו.

באיזה מוצרים ניתן למצוא ריר חלזונות?

את הרכיב הנחשק אפשר למצוא בסדרת המוצרים "TIMELESS FERMENT SNAIL" של TONYMOLY, שמועשרת בריר חלזונות מוזהב ומותסס.

ריר חלזונות (צילום: יח
סדרת המוצרים של TONYMOLY|צילום: יח"צ

הסדרה כוללת: קרם פנים המסייע בהפחתת קמטים ותורם למניעת קמטים חדשים, סרום המורכב מאמפולה שנספגת במהירות בשכבות העמוקות של העור, וקרם עיניים שמסייע בהפחתת ומניעת מראה קמטים באזור העדין של עור העיניים. 

את המוצרים בסדרה ניתן להשיג באתר TONYMOLY, ברשת סופר-פארם ובדיוטי פרי.

איך נוצר ריר חלזונות?

את הריר, החלזונות מגירים באופן טבעי. לכן, ב-TONYMOLY דואגים להם לסביבת מחייה איכותית הכוללת הקפדה על תזונה המבוססת על ירקות, טמפרטורה נוחה ותאורה נעימה. אגב, ככל שהחילזון יותר מבוגר – ככה הריר שלו יותר אפקטיבי.

איך הריר נאסף?

ב-TONYMOLY אוספים את הריר לאחר שהחלזונות הגירו אותו באופן טבעי. הפעולה נעשית באמצעות סינון התוצרת אשר מאפשר להשיג דרגת ניקיון ובטיחות ראויים לשימוש. רק לאחר מכן, מתבצעת השבחת החומר שמתקבל באמצעות מרכיבים טבעיים שונים כמו שורשים ותמציות שונות, המאפשרים לייצר את התכשירים היעילים ביותר. לכל תכשיר מוסיפים מרכיבים ספציפיים בהתאם לתועלת שהוא אמור להעניק למשתמש - מאנטי אייג’ינג ועד לטיפול בפצעונים או בצלקות.

האם מוצרים שמכילים ריר חלזונות נוסו על בעלי חיים?

הנה עובדה שעשויה להפתיע אתכם: בקוריאה חל איסור מוחלט על ביצוע ניסויים בבעלי חיים או פגיעה בהם, ולכן המוצרים שמכילים ריר חלזונות מעולם לא נוסו על בעלי חיים, וגם לא גרמו לפגיעה בחלזונות חיים.