העידן הנוכחי שופע משפיענים, לכל מיני נושאים שונים ומשונים. אבל פרי בת ה-27, ורודת שיער ומגניבה למראה, בהחלט משפיענית מסוג שלא פוגשים כל יום. פרי מופיעה בסרטונים עבור מותגי החיתולים המובילים בארה"ב, המציעים שלל עיצובים לחיתוליהם, מחיתולים דיסקרטיים למהדרין או רכים במיוחד ועד כאלה שעליהם טאי-דאי והדפסי לאמה. היא עושה זאת בחולצות בטן, עם פירסינג בטבור, ומכריזה "אם יש לכן בריחת שתן או לא, בואו נאמץ יחד חיתולים למבוגרים!" בדף היוטיוב שלה תמצאו סקירות של חיתולים וסרטוני "ניסיתי וזה מה שקרה".
>> סהר קורן: "הייתי הולך קבוע עם נייר טואלט בתוך המכנסיים"
בגיל 19 אובחנה פרי עם טרשת נפוצה, והיא שגורמת לבעיות שליטה בשלפוחית השתן שלה. לאחר שפנתה לאינטרנט כדי לחפש תמיכה בהתמודדות עם המחלה אי-אז ב-2018, פתחה את ערוץ היוטיוב שלה Bumble Pree – ומשם הכל התגלגל.
הסרטונים הראשונים שלה, מספרים בכתבה נרחבת עליה במגזין Vice, היו כנים מאוד, והתמקדו בעיקר בכאב שלה, בתזונה שלה או בקשיים הפיזיים שלה. מה שהיא לא דיברה עליו היה החיתולים למבוגרים - והיא שמה לב שאף אחד אחר עם טרשת נפוצה לא מדבר עליהם, למרות שבריחת שתן היא תסמין נפוץ של המחלה.
"פשוט תהיתי, 'איפה האדם שיש לו בריחת שתן והוא מדבר על זה?'" מסבירה פרי, "ואז הבנתי: אני צריכה להיות האדם הזה". בתחילה, היא חששה איך אנשים יגיבו, אבל אז קרה משהו מעניין: "ששמתי לב שהעוקבים שלי גדלו".
פרי היא אחת ממיליוני צעירים המתמודדים עם בריחת שתן. רבים מהם לובשים חיתולים, אך פרי היא אחת הבודדות שמשתפות בפומבי את החוויה שלהן עם בעיות שליטה בשלפוחית השתן. תעשיית החיתולים למבוגרים, ששווה 15.2 מיליארד דולר, עושה כל שביכולתה לשנות את התפיסה שהמוצרים שלה מיועדים רק לקשישים. וזה כולל נשים צעירות סקסיות רוקדות בלבוש מינימלי, גם בהופעות (רעיון שהגיע מתופעה תרבותית תמוהה, בייחוד בקרב מעריצי טיילור סוויפט, שבוחרים ללבוש חיתולים כדי לא להחמיץ אף חלק מהמופע).
לא רק בריחת שתן
ואם כל זה לא מוזר מספיק, גם קהילת ה- ABDL (Adult Baby Diaper Lover) מגלה עניין בתחום. כמובן. "לא רציתי שאנשים יחשבו שיש לי פטיש לחיתולים", סיפרה פרי על הרגשות המעורבים שעוררו בה העוקבים הללו, אבל אחרי שהכירה כמה מהם, היא אומרת, גישתה השתנתה. "הרבה אנשים שהם ABDL מתמודדים גם עם בריחת שתן," הסבירה.
לאחר שגילתה את הדגם המועדף עליה, פרי יצרה קשר עם החברה המייצרת אותו, וזו השיבה בחיוב וחתמה איתה על חוזה ליצירת סרטוני מדיה חברתית למשך שישה חודשים. המטרה: נרמול המונח
"חיתולים למבוגרים", המכונים לרוב "תחתונים סופגים" או "בריפס", וכך לא לחזק את הסטיגמה. אדם גרינברג, מחברתNorthShore Care Supply , סיפר למגזין כי בהתחלה מכרה החברה חיתולים לבנים רגילים, אבל לאחר שחקרו את נושא הסטיגמה החלו לייצר גרסאות בצבעים ורוד, סגול וכחול. הם שלחו דגימות חינם ללקוחות, ואחת מהן סיפרה לו שהתחילה לבכות כשראתה אותם. "הרגשתי שאתם משווקים לי כבן אדם רגיל, לא כמטופלת רפואית", הוא נזכר.
בקהילת ה- ABDL לקחו את זה צעד קדימה ויצרו טבלאות שמפרטות את כל המאפיינים ורמות הספיגה, ובודקים אותן, אחד מהם, אגב, כבר מעצב לחברה מדבקות גיבורי-על לחיתולים. כל המאמצים האלו נועדו להוציא את החיתולים ממעבר ה"מוות" בחנויות הגדולות, כפי שגרינברג מכנה את המעבר שמלא בהליכונים וחיתולים. חברה קנדית אחרת מייצרת כבר חיתולים עם הדפסים ייחודיים כמו חתולים בסגנון קוואי מחזיקים תותים, חיות מצוירות בכדורים פורחים וחד-קרנים.
לקוחות ABDL מעדיפים חיתולים עבים, רכים ורועשים יותר", מספרת בעלת החברה, "ואילו לקוחות שאינם ABDL מעדיפים חיתולים דקים, דיסקרטיים וסולידיים. והנתונים מבטיחים גם הם - שוק החיתולים למבוגרים צפוי לגדול ב-9 מיליארד דולר עד שנת 2030.