לפני שלוש שנים עבר קווין הארט תאונת דרכים קשה, וכמעט איבד את חייו. בעקבות אותה חווית סף מוות שינה את נקודת מבטו על החיים, וסיגל כמה הרגלים חדשים, בין היתר בכל הנוגע לתזונה שלו. בראיון בפודקאסט של ג'ו רוגן ב-2019 סיפר הארט כי הוא נמנע מבשר אדום, לאחר שגילה כי ישנם מקורות חלבון אחרים, והחל לחקור בנוגע לתזונה מן הצומח.

זמן קצר לאחר השינוי התזונתי, חבר הקומקאי למותג תחליפי הבשר 'ביונד מיט', השקיע בו ואף לקח חלק בקמפיינים לקידום תזונה מן הצומח. כעת הארט לוקח את השינוי התזונתי צעד אחד קדימה, ומקים רשת מזון מהיר טבעוני משלו שתקרא הארט האוס (Hart House) וסניפיה הראשונים יפתחו בקרוב בלוס אנג'לס.

לטובת הקמת הרשת החדשה, חבר הארט אל היזם אנדי הופר ולשף מייקל סאלם, שהיה אחראי על הכנסת ההמבורגר הטבעוני 'אימפוסיבל וופר' לסניפי ברגר קינג בארה"ב. הארט האוס תספק את הדרישה ההולכת וגוברת לאפשרויות מהירות וטעימות מן הצומח, והתפריט שלה יכלול מוצרי מזון מהיר קלאסיים כמו המבורגרים, נאגטס, "עוף" פריך, צ'יפס ואפילו מילקשייקים - על בסיס חלב שיבולת שועל.

"אני נרגש להכריז על שיתוף פעולה עם צוות אולסטאר של שותפים ומובילים בתעשיית המזון כדי ליצור מסעדה שתשנה את התעשייה", כתב הארט בעמוד האינסטגרם שלו, "הדבר הזה הולך להיות ענק! אנחנו הולכים להגיש אוכל טעים ובר קיימא, שמספק טעם לא יאמן בכל ביס! אנחנו נפתח את המיקומים הראשונים שלנו באזור לוס אנג'לס, אבל נתרחב במהירות".

הארט ושותפיו מאמינים שמזון מן הצומח הוא העתיד גם בתעשיית המזון המהיר, והמטרה שלהם עם הקמת הרשת החדשה היא לפנות לא רק לקהל הטבעוני, אלא גם לאוכלי הכל במסעדה שתעניק חוויית פאסט פוד מלאה, רק בלי רגשות האשמה, כפי שנכתב בעמוד האינסטגרם של הרשת. 

נזכיר שקווין הארט הוא לא הסלב היחיד שמאמץ טבעונות ומשקיע בתזונה מן הצומח: כמוהו גם קים קרדשיאן כיכבה לאחרונה בקמפיין חדש למותג ביונד-מיט, בו הכריזה כי היא "יועצת הטעם" החדשה שלהם; גם אחותה קורטני מקדמת טבעונות ולקחה חלק בארקר בקמפיין למותג תחליפי עוף יחד עם בעלה טרוויס; בילי אייליש הפכה את מסע ההופעות שלה לקמפיין לקידום טבעונות; ובצד הכלכלי כוכבי-על כמו לאונרדו דיקפריו ואשטון קוצ'ר השקיעו בשנה האחרונה במותגי בשר מתורבת.