גולשים שנתקלו בימים האחרונים בפרסום של רשת אופנה חדשה, בשם "Urban Outraged", מצאו את עצמם מוזעזעים וזועמים, ואולי בעיקר – מבולבלים. החנות המדוברת, מציעה למכירה אונליין פריטי לבוש שונים - מעילים וג'קטים, שמלות וחצאיות, חגורות ונעליים – כולם עשויים על פי הפרסום באתר מ"עור אנושי אמיתי".

מאחורי הרעיון המבעית, עומד הארגון הבינלאומי לזכויות בעלי חיים PETA, שהשיק חנות מקוונת מזויפת כחלק מקמפיין מחאה שמטרתו לגרום  לרשת האופנה Urban Outfitters להפסיק את השימוש בעור בעלי חיים במוצריהם. 

לטובת הקמפיין יצרו ב-PETA אתר שנראה ממש כמו חנות אמיתית עם מגוון פריטים, שעל כל אחד מהם מידע מפורט כולל אפשרות לבחור מידה וכמות לרכישה. המידע כולל את הסיפור שמאחורי הבגד, כך למשל על שמלת עור המופיעה באתר נכתב "שמלת סופי משלבת בין סגנון ויוקרה, נועדה להחזיק מעמד, עונה אחר עונה. סופי הייתה יפהפייה נצחית, שנלכדה בשיא חייה...".

הפריטים כמובן לא באמת ניתנים לרכישה, וברגע שהם לוחצים על הוספה לסל מועברים הגולשים לעמוד מידע, הכולל תמונות קשות של ההתעללות שעוברים בעלי החיים עבור תעשיית האופנה. "למה זה בסדר לגדל כבשים רק כדי לגזור את הצמר שלהם?" שואלים את הלקוחות באתר. "למה זה בסדר להרוג פרה בשביל העור שלה? למה אתם לא נחרדים ממה שכבר נמצא בארון שלך?"

מטרת הקמפיין לפי הארגון, היא לעודד את הגולשים להבין שכולנו יצורים חיים עם רגשות, אינטליגנציה ורצון לחיות, ובנוסף לשכנע את החברה להפסיק למכור את העור שמישהו נולד בו."בעוד ש-Urban Outfitters Anthropology ו-Free People (כולם בבעלות Urban Outfitters, Inc.) לא ממש חוטפים, מתעללים או הורגים בני אדם או בעלי חיים אחרים עבור המוצרים שלהם, הם אכן מוכרים עור וחומרים אחרים שמקורם בבעלי חיים מחוות וספקים שמנצלים והורגים בעלי חיים", נכתב בתיאור הקמפיין.

הקמפיין זכה לתגובות קשות, הן מצד גולשים שהזדעזעו מעצם המחשבה והרעיון, והתקשו לקבל את המסר שמאחוריו, והן מצד גולשים שהצביעו על חוסר רגישות כלפי הקהילה השחורה, שחוותה בהיסטוריה עינויים דומים לאלו המתוארים באתר. "זה קרה למעשה לעבדים שחורים במדינה הזו. שוב לקחתם דברים רחוק מדי מבלי לבחון את ההיסטוריה או ההקשר שבו זה יתקבל. זו הסיבה שאנשים נרתעים מהגישה שלכם ומתעלמים מהמסרים שלכם" צייצה גולשת בטוויטר. גולשים אחרים פשוט טענו שמדובר בקמפיין דוחה, והיו גם כאלה שהעידו שהיו קונים את המוצרים ושהקמפיין דווקא גורם לעור להיראות "מגניב יותר" ולא משרת את המטרה.