מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
אל המקום השלישי הגיעו הצמד שלעולם לא חשבנו שנכתוב את שמותיהם יחד, קובי אפללו ויובל סמו. הזמר והקומיקאי לקחו את הרפורמה החדשה שמאפשרת לכל אחד לבחור בעצמו את הקוד הסודי של כרטיס האשראי, ויצרו שיטה מיוחדת ומוזיקלית במיוחד לשיפור הזיכרון. ישראכרט בשיתוף עם משרד הפרסום BBR Saatchi & Saatchi הצליחו לגרום לכולנו להרגיש שחזרנו לשנת 2007 ולזמזם שוב את המנגינה שהלב שלנו בחר.
את המקום השני קיבלה דניאלה פיק ושיר ה"בנג בנג". אז פיק-טרנטינו עשתה מחווה לסרט "להרוג את ביל" של בן זוגה, ושחזרה שיר של בת לזמר מפורסם אחר (ננסי סינטרה). אולי אלו המילים הקליטות, הליהוק המפתיע, הייחוס המשפחתי, או בן הזוג הנוצץ, אבל משהו בפרסומת של יס ומשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי פשוט לא יוצא לנו מהראש.
את המקום הראשון קטף ציון ברוך, שצחק כל הדרך אל הפסגה. אז כנראה הנוסחה הקלאסית של דיבוב חיות עבדה גם הפעם, והחתול המפריד של תאגיד מחזור האריזות בישראל ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב | Publicis, הצליח להתברג בראש הטבלה. האם ברוך יצליח למחזר את המקום הראשון גם בשבוע הבא?