במשך שנים הציגו בהפסקת הפרסומות מוצרי היגיינה נשית, אך אתמול (ראשון) לראשונה בטלוויזיה הישראלית, שודר קמפיין של חברת "מודיבודי", שמציג את המחזור החודשי בצורה האותנטית והטבעית ביותר, במקום תמונות לא מציאותיות של נוזל בצבע תכלת. הפרסומת החדשה, חרטה על המוצר את הסלוגן "מראות את זה כמו שזה", ומעודדת נשים להפסיק להסתיר את הוסת. למרות זאת, היא חוללה סערה ויש מי שעדיין לא מוכן לקבל את זה.

"חבל שאי אפשר ללכת עם הנורמליות הזאת עד הסוף ולהעביר גם ריחות דרך המסך", זאת דוגמה אחת מצד גברים שדורשים גם להציג הפרשות אחרות בשם השוויון כאשר נשלחו תלונות לרשות השנייה בדרישה להסירה. רק לפני שנה, החברה המפרסמת קיבלה תלונות והתראה לפני תביעה על פגיעה ברגשות הציבור בעקבות קמפיין של שלטי חוצות סביב הנושא. הפעם, נוצרה גם פניה הפוכה בדרישה שלא להסיר את הפרסומת "כדי שהמחזור החודשי לא ייתפס כבושה או כמשהו לא נורמלי".

הדוגמנית לשעבר, חלי גולדברג, צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "הפרסומת שראיתי אתמול לראשונה, עבור תחתוני מחזור, משמחת ממש כי לא קמה מהומת אלוהי השמרנות, החרדים, סביב 'אוי אוי אוי' לנשים יורד משם דם וזה מגעיל או טמא, ואסור לדבר על זה שלא נגיד להראות ולפרסם את זה״.

מהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו נמסר בתגובה: "במנותק מעניין חשיבות המסר, בעקבות הפניות הזורמות לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה – חלקן מתנגדות לשידור הפרסומת וחלקן בעד שידורה, הרשת בוחנת את האופציות".