מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?

בפעם הראשונה במצעד, נכנסת לשלישיה הפותחת פרסומת באנגלית. אז מה בדיוק משך את הישראלים בצמד הילדים המחופשים לבקבוק? אולי זאת אווירת ההלווין שהצליחה להגיע לארץ, אולי ההתרגשות לקראת פורים, ואולי ההומור המאופיין של שוופס הצליח סוף סוף לחדור ללב הקהל הישראלי? בכל מקרה, הפרסומת של אדלר חומסקי & ורשבסקי לגמרי ראויה להיות בטופ שלוש.

שבועיים בפסגה – אפשר בפיג'מה (צילום: מתוך
שוופס, אדלר חומסקי & ורשבסקי |צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", שידורי קשת


ערן זרחוביץ' עם דמותו של שולי מתכנית המנויים של מפעל הפיס, חזרה לסיבוב נוסף בשלישייה המנצחת, וכבשה את המקום השני. משרד הפרסום Gitam BBDO ממשיך להטריף את אנשי השירות בעזרת שולי, וכל זה כדי לחסוך עוד כמה אגורות. פייר? התגעגענו.
שבועיים בפסגה – אפשר בפיג'מה (צילום: מתוך
מפעל הפייס, GITAM BBDO|צילום: מתוך "ערב טוב עם גיא פינס", שידורי קשת


ובמקום הראשון, קבלו (שוב) את אליאנה תדהר והפיג'מה הבלתי מנוצחת שלה. אולי כי החורף מסרב להגיע לישראל, ואולי פשוט משהו בפרסומת של דלתא ואדלר חומסקי & ורשבסקי עשוי כל כך נכון, שהם מסרבים לשחרר את ראש הטבלה. ואם גם אתם חשבתם שהפרזנטורית הבלתי מעורערת של חורף 2020 קנתה לה ולבן זוגה, לי בירן, סט פיג'מות תואם, אז מסתבר שהם עוד לא שם, אבל לדבריה זה לגמרי השלב הבא.
לכבוש את הפסגה אפשר בפיג'מה? 2 (צילום: ערב טוב עם גיא פינס,  קשת 12  )
דלתא, אדלר חומסקי & ורשבסקי |צילום: ערב טוב עם גיא פינס, קשת 12