את התואר החדש של הדוגמנית אסתי גינזבורג כאמא לשניים היא השאירה בצד לכמה רגעים והתייצבה בעבודה אחרי חופשת לידה של חודש בלבד. רק לפני חודש נולד לה ולאיש העסקים עדי קייזמן בנם השני, אבל גינזבורג נראית מאושרת לשאוף אוויר מחוץ לבית: "זה כיף לבוא לכאן, להחליף את הפיג'מות עם הפליטות על הכתף וללבוש בגדים יפים". נראה כי גינזבורג בת ה- 27, שמתפרנסת מהמראה שלה, לא מתרגשת במיוחד מהביקורות שממשיכה לספוג על חופשת הלידה הקצרה במיוחד: "לא משנה מה אני אעשה ואיך אני אראה, תמיד יהיה לאנשים מה להגיד. אני לא צריכה אישורים של אחרים כדי לדעת מה אני שווה".
תצוגות האופנה ממשיכות להתקיים, אבל לא במתכונת שאתם מכירים מהשנים האחרונות. בסוף השבוע נודע שחובות של כמעט רבע מיליארד שקלים מביאים את רשת הוניגמן לקריסה, מה שמיד מעלה את השאלה, מה גרם לענקיות האופנה בישראל למצוקה? הישראלים כנראה מתחברים לטרנד העולמי הנקרא 'קניות ברשת'. הצרכנים בישראל לומדים מיום ליום שאם נרצה לחסוך את פערי המחיר העצומים, נצטרך להפסיק את הנהירה לקניון ולהתחיל לרכוש באינטרנט. נראה כי נשות האופנה מתנגדות לתופעה: "זה מאוד עצוב, לכולנו יש אינטרס לגרום לתעשייה הזו להמשיך לעבוד" אומרת גינזבורג. בשנה שעברה דווח על עלייה של כ 18% בקניות ברשת. "אנחנו בסוף נגיע למצב שנשב מול מחשב וככה יראו החיים שלנו, תצאו החוצה, תיהנו, תנשמו אוויר, תעשו שופינג ותחזרו הביתה" רוסלנה מייעצת לכל הקניינים ברשת.
בניגוד למתנגדות יש את הכוכבות הצעירות שעשו קריירה מהאפשרויות החדשות שנפתחו לקהל הצרכנים. בלוגרית האופנה דנה זרמון מוסרת: "היום אנשים מאוד עצלנים, אין לנו כח ללכת, למדוד ולהחליף, בא לנו שזה יהיה נגיש." נטע אלחמיסטר שבנתה אימפריה על מכירות ביקיני ברשת מביעה ביקורת על החברות הגדולות: "העולם ממשיך ומשתנה, אז כנראה שהחברות צריכות לשנות משהו".
"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון עד חמישי ב-18:55 בקשת, ערוץ 12