אוכל
גוצ'ה נחמני המבורגר (צילום: סיוון שוב עמי, יחסי ציבור)
צילום: סיוון שוב עמי, יחסי ציבור

גוצ'ה נחמני מציגים נוסחה מנצחת

אחרי כישלון האויסטר סי פוד האוס, שנסגרה חודש וחצי לאחר פתיחתה, ברשת גוצ'ה לא מתייאשים ופותחים באותו המקום את גוצ'ה נחמני. פירות ים ודגים, המבורגרים ואפילו תפריט פיקניק - הפעם הם כאן כדי להישאר

ריטה גולדשטיין | אוכל טוב | פורסם 11:38 01.12.15 

שנה גודל אות

גוצ'ה נחמני תמנון (צילום: סיוון שוב עמי, יחסי ציבור)
תמנון בנחמני. גוצ'ה החדש
|
צילום: סיוון שוב עמי, יחסי ציבור

גם מסעדות מצליחות, שמאחוריהן רזומה עשיר של להיטים, עשויות לעתים לפספס. קחו לדוגמה את גוצ'ה, רשת מסעדות שמונה שלושה סניפים מלאים תמידית ברחבי תל אביב, שהצליחה לכבוש את לבו של הסועד הישראלי עם מנות גדולות של פירות ים ודגים במחירים נוחים. אותה גוצ'ה פתחה בקיץ האחרון את מסעדת אויסטר סי פוד האוס. עם גיבוי השם גוצ'ה והקונספט - שהתרכז באויסטרים - המקום היה אמור להיות הצלחה בטוחה, אבל במסעדנות כמו במסעדנות, אין דבר כזה הימור בטוח. המסעדה אמנם נסגרה במהירות, רק שישה שבועות לאחר פתיחתה, אך רשת גוצ'ה לא מתייאשת ופותחת במקומה סניף חדש שמציע גם קונספט פיקניקים מגניב ומשפחתי במחירים ידידותיים במיוחד.

הפייסבוק שלנו הוא הימור לגמרי בטוח. בואו

"לאויסטר באתי עם רעיון שהתגבש אצלי הרבה שנים", מספר הבעלים של רשת גוצ'ה ניר ברא"ז, "של אויסטר ברים שרואים הרבה אם מסתובבים בלונדון ובניו יורק. אלה מקומות שמתרכזים במגוון של אויסטרים, וגם במקום שלנו עשינו מהאויסטרים שואו. בדיעבד המסר הזה היה חד מדי וקולע לסוג מסוים מאוד של אנשים. בסופו של יום לא מצאנו מספיק קהל שיידע להרביץ כוס שמפניה ושישיית אויסטרים עם כמה מנות דגים נאים וזה הכל. זה היה סוג אחר של אוכל, לא מקום שבאים אליו כדי לאכול ולשבוע".

עוד באוכל טוב:

 

גוצ'ה נחמני המבורגר (צילום: סיוון שוב עמי, יחסי ציבור)
לא מוותרים על ההמבורגר
|
צילום: סיוון שוב עמי, יחסי ציבור

התאכזבת כשנאלצת לסגור?
"זה טבעי, אנשים שבאים עם חלום רוצים להצליח. אבל אחד הדברים שכל יזם צריך לזכור זה שבתוך עמו הוא חי. אם אתה מביא רעיון והוא מצליח אתה נעשה סוג של חלוץ, ובמובן הזה גוצ'ה הייתה חלוצה של הנגשת פירות ים לפני עשר שנים, אבל לפעמים זה לא קורה. אולי הקונספט לא קלע, אולי לא עשיתי את זה מספיק טוב ויכול להיות שלא כל דבר מתאים לתל אביב". 

גוצ'ה נחמני נפתחה לפעילות רק לפני כמה ימים בפינת הרחובות נחמני ואחד העם. במקום (שעוצב על ידי דן טרוים) מציעים מנות ייחודיות לסניף הזה לצד קלאסיקות של הרשת, ושמים דגש על הבר, גם מבחינת עיצוב החלל וגם באמצעות שלל קוקטיילים חדשים שמוצעים בו. בין המנות תמצאו סלט עגבניות חריף עם ראשי קלמרי (41 שקלים), רול קראב קייקס - קציצות סרטן בלחמניית בריוש (55 שקלים), קלמרי, שרימפס ואוקטופוס אליו אוליו (63 שקלים), סקאלופ צרובים עם פטריות מלך היער (69 שקלים), לינגוויני לובסטר ברוטב חמאה וציר פירות ים (105 שקלים) וטריפל דקר - המבורגר משולש עם גבינת צ'דר (75 שקלים). בנוסף יוגשו כאן - איך לא - אויסטרים (שלישייה ב-66 שקלים).

גוצ'ה נחמני לובסטר רול (צילום: סיוון שוב עמי, יחסי ציבור)
לובסטר בחלה קטנה
|
צילום: סיוון שוב עמי, יחסי ציבור

"גוצ'ה היא קונספט קל יותר לעיכול", טוען ברא"ז. "גם הפעם אנחנו נשענים על פירות ים ודגים, אבל יש בגוצ'ה נחמני גם לא מעט פתרונות אחרים שיכולים לצרף עוד כמה סועדים שבקונספט הקודם לא בהכרח מצאו את עצמם. מעבר לתפריט הרגיל, אנחנו מנסים כאן את הנושא של הפיקניק - תפריט נגיש שבו אנחנו מציעים מנות בטייק אוויי במחירים נהדרים: קונוסים, לובסטר רולים והמבורגרים. שם אנחנו נגישים מאוד ופונים לקהל אפילו יותר רחב. כחלק מהמסקנות שלנו מהסיבוב הקודם אנחנו מבינים שלא כל אחד רוצה תמיד להיכנס למסעדה ולהוציא 150 שקל, אבל לפעמים כן בא לך לטעום משהו מגניב, והפיקניק היא אופציה מעולה לאוכל שהוא ממש לא ג'אנק פוד ועדיין אפשר לטייל איתו בכיף בשדרות רוטשילד עם המשפחה".

את תפריט הפיקניק מזמינים מחלון טייק אוויי במסעדה, והוא מציע מנות מותאמות לנשיאה כמו קונוס פיש אנד צ'יפס (28 שקלים), קראב קייק וצ'יפס (29 שקלים), קלמרי וצ'יפס (25 שקלים) ושרימפבורגר עם שרימפס מוקפץ בחמאה, שום ופטרוזיליה (64 שקלים). אם הניסוי בסניף נחמני יצליח, מתכננים בגוצ'ה להרחיב את הקונספט ולנסות אותו גם בסניף דיזנגוף.

גוצ'ה. נחמני 26 פינת אחד העם, תל אביב. 03-5597933. ראשון- שבת 00:00-12:00. לא כשר.

>> לכל חדשות האוכל