אז, חגרו את הילדים, וצאו למסע קסום בו תוכלו ליצור ולטעום מאכלים פרי ידיהם של ילדכם. ההנאה מובטחת לכל המשפחה:

דבורת התבור: פעילות מתוקה במיוחד

במושב שדמות דבורה הצפוני, בדרך לטבריה, נמצא מרכז מבקרים כפרי ובו שלל פעילויות לילדים. בסיור שאליו תצטרפותכירו מקרוב את עולמה של הדבורה: כיצד היא מכינה דבש ואיך היא תורמת לטבע. הילדים יוכלו להשתתף בפעילויות יצירה מגוונות כמו הכנת שוקולד דבש או נר מדונג, צביעת גבס ועוד. אם תגיעו לדבורת התבור תזכו בפעילות חינוכית ומתוקה במיוחד, להורים ולילדים כאחד.

דבורת התבור
דבורת התבור: פעילות מתוקה במיוחד

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 (תמורת פינוק) או הנחה ליחיד עלכרטיס כניסה לדבורת. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

שביל התפוזים: תפוזים ישר מהעץ

בלב פרדסים, בין קיסריה לגן שמואל, הוקם פארק קסום ורחב ידיים שנבנה מתוך אהבה גדולה לאדמה, ליצירה ובעיקר לילדים. שלל האטרקציות המוצעות בפארק מתאימות למבוגרים ולילדים בכל הגילאים: מג'ימבורי ורחבת בימבות עד לנגריה מיוחדת לילדים, הר טיפוס מתנפח ופסגת הפחד. בעונת החורף אתם מוזמנים לקטיף הדרים משפחתי, בו תזכו לאכול תפוזים טריים ועסיסיים הישר מעצי הפרדס.

שביל התפוזים
שביל התפוזים: תפוזים ישר מהעץ

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 (תמורת פינוק) על כרטיס כניסה לשביל התפוזים.לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

פסטיבל השוקולד: יצירות ופעילויות מתוקות במיוחד

אם ישנו ממתק שראוי לקיים לכבודו פסטיבל זהו השוקולד. בין ה-9-16 בפברואר יתקיים שבוע השוקולד במתחם התחנה בתל אביב, במהלכו תוכלו ליהנות מחוויית טעימות של שוקולדים איכותיים המיוצרים על ידי שוקולטיירים מקומיים. במקום יתקיימו גם הדגמות של שפים, וסדנאות לילדים בנושא עשייה ויצירה בשוקולד ופעילויות שונות ומתוקות.

אין תמונה
פסטיבל השוקולד: פעילות מתוקה במיוחד

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 (תמורת פינוק) על כרטיס כניסה לפסטיבל השוקולד.לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

בית האיכר: פיתות מעשה ידיכם

חוויה מיוחדת במינה לילדים בכל הגילאים בכפר הנוער בן שמן . בבית האיכר מציעים לכם שילוב של אטרקציות עם בעלי חיים וסדנאות מעניינות במגוון נושאים,והכול באווירה כייפית, נעימה וטעימה. פינת החי תפעיל לילדים את כל החושים, ובחוות העופות הם ילמדו על ההיסטוריה של יוני הדואר. הפעילים שביניהם ירכבו על חמורים וגמלים, או ישתתפו בתחרות ירי של חץ וקשת.לקינוח יוכלו הילדים לאפות פיתות על הסאג'.

בית האיכר
בית האיכר: פיתות מעשה ידיכם

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 (תמורת פינוק) על כרטיס כניסה לבית האיכר.לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

מוזיאון המרציפן: ללקק את האצבעות

חוויה קסומה, צבעונית ומתוקה מחכה לכם במרכז המבקרים של כפר תבור הגלילי. במוזיאון המרציפן יוכלו הילדים לבקר בתערוכת פיסול במרציפן, מהיפות בעולם, ולצפות בסרטון מרתק על תהליכי הייצור של המרציפן. בנוסף, הם יוכלו ליצור בעצמם חטיפים ממרציפן ושוקולד. הפעילות מתאימה לילדים מגיל שנתיים וגם למבוגרים, שיוכלו לרכוש בחנות המפעל את מוצרי "שקד תבור" ומוצרים נוספים של יצרני בוטיק גליליים.

בית המרציפן
מוזיאון המרציפן: ללקק את האצבעות

לקוחות לאומי קארד נהנים מהנחות ליחיד על כרטיס כניסה למוזיאון המרציפן.לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

בוטיק השוקולד: עולם שכולו שוקולד

אם יש משהו שידליק ניצוץ בעיני הילדים שלכם זהו שוקולד. מפעל השוקולד "דה קרינה" שבעין זיוון ברמת הגולן, מזמן לכם ולילדכם חוויה ממיסה ומתוקה. בסיור החווייתי תצפו ב"מסע לעולם השוקולד" - סרט טעים במיוחד על ההיסטוריה של פרי הקקאו ואופן הכנתו. במפעל הייצור תוכלו לצפות בתהליכי ייצור ידניים, ולקנח בסדנה מתוקה בה יקבלו הילדים ערכת יצירה אישית וייצרו משוקולד נמס וצבעוני את השוקולד המיוחד שלהם.

בוטיק השוקולד
בוטיק השוקולד: עולם שכולו שוקולד

לקוחות לאומי קארד נהנים מהנחות ליחיד על כרטיס כניסה לבוטיק השוקולד "דה קרינה" לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

יש לך כרטיס אשראי של לאומי קארד? רוצה לקבל את ההטבות לפני כולם? הקלק כאן