אחרי כל פרק של מאסטר שף, מה שהכי בא לעשות זה להסתער על המטבח ולהתחיל לקצוץ, לערבב, למרוח ולהכין ארוחת גורמה שתשאיר את כולם עם הלשון בחוץ. אבל לא תמיד יש לכם במטבח את האביזרים המשובחים שבהם מבשלים המתמודדים.

אז אם גם אתם רוצים להיות מאסטר שף במטבח הפרטי שלכם, עכשיו זו ההזדמנות. כל מה שאתם צריכים זה להשתמש בכלים של המאסטר שפים המקצוענים, ונחשו מה? מעכשיו עד אמצע חודש מרץ אפשר לרכוש אותם בהנחה. 

 

סיר חרס של אמיל הנרי: הסיר של אלופי הבישול

ידוע שצרפתים הם אלופים בכל מה שקשור בבישול. הסוד נעוץ בראש ובראשונה בכלי הבישול האיכותיים: כלי החרס הצרפתיים של אמיל הנרי (emil henry) ידועים בכל העולם באיכותם הגבוהה. הסיר האובלי עשוי חרס ומושלם לבישול בתנור: לתבשילים, לקדרות חורפיות לבישול איטי או לאפייה בתנור. הסיר מתאים לשטיפה במדיח. עם ריח התבשיל שיתפשט בכל הבית לא יישאר פירור אחד בסיר.

סיר אמיל הנרי
הופך כל מנה למושלמת. סיר החרס של אמיל הנרי

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את סיר אמיל הנרי ב-199 ₪ במקום ב-299 ₪ ברשת חנויות 4Chef. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד


מיכל ספריי השמן של טרודו: הפתרון המושלם למטבח הבריא

אין כמו אביזר למטבח שגם מסייע לבשל וגם לשמור על הפיגורה. בעזרת מכשיר הספריי המהפכני של ענקית מוצרי המטבח האמריקאית, Trudeau, העשוי נירוסטה איכותית, תוכלו לטגן לביבות הורסות, להכין עוגות שיעקפו בסיבוב את אלו של מרתה סטיוארט, לתבל את הסלט הבריאותי, והכול עם חסכון בקלוריות. את מיכל התרסיס ניתן למלא בשמן זית, קנולה או אבוקדו. הספריי של טרודו – כי בריאות היא במרחק התזה.

מיכל ספרי השמן של טרודו
בריאות במרחק התזה. ספרי שמן של טרודו

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את ספריי שמן טרודו ב-65 ₪ במקום ב-99.90 ₪ ברשת חנויות 4Chef. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

מסחטת המיץ של בראבו: בריאות ברגע

למה לטרוח לגשת לדוכן המיצים בעיר אם אפשר לייצר מיץ כזה במטבח הביתי שלכם מתי שרק תרצו? אם אתם מאוהבי התפוזים, חובבי הלימונים או מעריצי הרימונים, לחיצה קלה ויש לכם מיץ טרי ובריא. מסחטת הפירות תוצרת Bravo היא מספר אחת במקצוענות ואיכות ללא פשרות, לסחיטה מיטבית של פירות הדר ורימונים. היא עשויה ממתכת יצוקה, אינה מחלידה ותלווה אתכם שנים רבות. במסחטה יש מסננת, המתפרקת לניקוי ושטיפה קלה, וכן תחתית מסיבית ויציבה וידית אחיזה מגומי לסחיטה קלה של 100 אחוז מהפרי. ואם זה לא מספיק, אז היא גם מגיעה במגוון צבעים משגעים.

מסחטת מיץ בראבו
מי אמר מיץ טרי ולא קיבל? מסחטת מיץ בראבו

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את מסחטת המיץ בראבו ב-189 ₪ במקום ב-249 ₪ ברשת חנויות 4Chef. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

התבנית של זנקר: לחווית אפייה משודרגת

חברת ZENKER הגרמנית היא אחת החברות הגדולות בעולם לייצור כלי בישול ואפייה איכותיים ביותר. מיטב האופים בעולם משתמשים במוצריה. התבנית מצופה בטפלון המקורי והאיכותי של חברת DuPont האמריקאית, מה שמבטיח שהמאפה המעולה שלכם יתנתק בקלות ובמהירות מהתבנית, והניקיון? ללא מאמץ. אך ברגע שיש לכם "זנקר" בידיים כדאי שתשמרו עליה היטב: לא מומלץ להכניס למדיח וגם לא להשתמש בכלי מתכת להוצאת המאפים.

תבנית זנקר
איכות, קלות ומהירות. תבנית האפייה של זנקר

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את תבנית קפיץ זנקר 26 ס"מ ב-45 ₪ במקום ב-61.90 ₪ ברשת חנויות 4Chef. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

מלחיה ופלפליה טרודו: קבלו את הזוג המלכותי

"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים", זה הקו שהנחה את המעצבים של המלחייה והפלפלייה תוצרת "טרודו". סט מקסים בציפוי כרום ניקל של החברה המובילה בשוק לכלי בית ומטבח החל מיום היווסדה ב- 1889 בצפון אמריקה. במשך ארבעה דורות מקפידים בחברה על השקעה ותכנון, איכות מוצרים גבוהה במיוחד ואמינות. לא תוכלו להוריד מהסט הזה את העיניים. טרודו היא התכשיט של המטבח.

מלחיה ופלפליה
טעם ההבדל. מלחיה ופלפליה של טרודו

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש מלחיה פלפליה תוצרת Trudeau ב-19 ₪ במקום ב-39 ש"ח ברשת חנויות 4Chef. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

יש לך כרטיס אשראי של לאומי קארד? רוצה לקבל את ההטבות לפני כולם?הקלק כאן