אילן'ס: קפה זה לא רק קפה

רשת אילן'ס, "בית של קפה", הוקמה בשנת 1994, במטרה להפיץ את אהבת הקפה האיכותי (Specialty Coffee) בישראל.
פעם היה מקובל לחשוב שקפה, זה קפה, זה קפה -  ובאילן'ס לקחו על עצמם את האתגר לגלות ללקוחות שקפה טוב זה הרבה יותר מזה. קפה טוב זה שפע של טעמים, ניחוחות והנאות.

באילן'ס מתמחים בקפה ורוקחים ממנו טעמים רבים: משקאות קפה, חמים וקרים, המבוססים על פולי קפה ערביקה מובחרים. מהמשקאות הקלאסיים ועד יצירות מפתיעות וטעימות כיד הדמיון הטובה.

את הקפה המשובח אילן'ס קולים ומוכרים במשקל לבית או למשרד. לצד הקפה מוגשות מגוון מנות מפנקות כמו קישים חמים, טוסטים מפתיעים, סלטים טריים, עוגות מעולות ומעל ל-10 סוגים של כריכים שונים וטעימים. ובשורה לשומרי הכשרות – כל המנות פה כשרות.

Ilans
עושה חשק לקיש

לקוחות לאומי קארד מזמינים Take Away ב-100 ש"ח ומשלמים 50 ש"ח ברשת אילן'ס תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

ג'ויה: חוויה איטלקית אותנטית

ברשת המסעדות האיטלקית ג'ויה מחכה לכם חוויה קולינארית איטלקית אמיתית. ג'ויה, שהוקמה בשנת 2001, עומדת בסטנדרט אירופאי גבוה. במסעדות של ג'ויה תוכלו ליהנות ממגוון סוגי פסטות טריות, ממולאות ומיוחדות, הנעשות שם בעבודת יד קפדנית.

בנוסף - מגוון רחב של פיצות איכותיות, סלטים טריים, ממרחים בטעמים שונים, קינוחים איטלקיים מגוונים ואווירה איטלקית אותנטית.

Joya
קפיצה קטנה לאיטליה

לקוחות לאומי קארד מזמינים משלוח או Take Away ב-100 ש"ח ומשלמים 50 ש"ח במסעדת ג'ויה תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

פיצה האט: תרצו פיצה עבה או דקה?

"פיצה האט" הינה רשת הפיצריות הגדולה ביותר בישראל ומונה 52 סניפים ברחבי הארץ, מקריית שמונה עד אילת. הרשת הינה חלבית לחלוטין, ורוב סניפיה כשרים. פיצת הדגל של פיצה האט הינה פיצת ה"פאן", שהינה פיצה מבצק עבה ואוורירי.

בנוסף, הרשת מוכרת מגוון גדול של פיצות נוספות, כמו הפיצה הקלאסית מבצק דק, פיצת הצ'יזי קראסט ופיצת הקראון המלכותית שמעוטרת בכדורי גבינת שמנת בשוליים.

מלבד הפיצות הנהדרות, התפריט מגוון במנות נפלאות נוספות כמו פסטות טריות ברטבים שונים, סלטים טריים, קישים, פוקצ'ות וכמובן קינוחים.

pizza hut
מי אמר פיצה ולא קיבל?

לקוחות לאומי קארד מזמינים משלוח או Take Away ב-100 ש"ח ומשלמים 50 ש"ח במסעדת פיצה האט תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

שיפודי התקווה: ארוחת בשרים ים-תיכונית מושלמת

רשת שיפודי התקווה נוסדה לפני 37 שנה בשכונת התקווה בתל אביב, וכיום היא רשת ה"בשרים על האש" המובילה והפופולארית בארץ. באווירה ישראלית, חמה ומחבקת, מזמינה אתכם רשת שיפודי התקווה להיכנס לאחד מסניפיה, וליהנות מארוחת בשרים משובחת בליווי מגוון סלטים איכותיים ולאפות חמות הישר מהטאבון. כל אלה מרכיבים ארוחת בשרים ים-תיכונית מושלמת וחוויה בלתי נשכחת שמשאירה טעם של עוד.

רשת שיפודי התקווה מעמידה לרשותכם סניפים בפריסה ארצית, מנהריה בצפון ועד אילת בדרום, בהם תוכלו להתענג על ארוחה בשרית מפנקת מתפריט המנות העשיר שלה.

shepudai atikva
אין כמו בשר על האש

לקוחות לאומי קארד מזמינים Take Away ב-100 ש"ח ומשלמים 50 ש"ח במסעדת שיפודי התקווה תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

רשת BBB: המבורגרים כמו באמריקה

רשת Burgus Burger Bar) BBB) היא רשת מסעדות המבורגר בסגנון דיינר אמריקאי. המסעדה הראשונה הוקמה לפני כעשור, ומאז נוספו סניפים בפריסה ארצית רחבה.

הסניפים מעוצבים ומטופחים, השירות מקצועי ואדיב והתפריט עשיר ואחיד בכל סניפי הרשת. ברשת מתקיימות אטרקציות לכל המשפחה: החל מחוויה מיוחדת לילדים ב- BBB, וכלה בשידור משחקי ספורט מכריעים ופרקי גמר שונים של סדרות טלוויזיה אהובות על מסכי ענק.

BBB
Born in the USA

לקוחות לאומי קארד מזמינים Take Away ב-100 ש"ח ומשלמים 50 ש"ח ברשת BBB תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

 

צ'וקה: סושי זה אומנות

המטבח העשיר של צ'וקהמשלב בין מנות תאילנדיות כפריות למטבחים העדכניים של יפן וסין. המנות מוקפצות היישר מהווק הלוהט לצלחת, והסושי הטרי הוא ממש מעשה אמנות לחיך ולעין.

צ'וקה מתמחה בחומרי גלם מהאיכותיים בענף המזון האסייתי העולמי, ודוגלת תמיד לטריות ללא פשרות.

כיום מונה רשת צ'וקה 14 מסעדות בפריסה ארצית.

chooka
המזרח הרחוק מעולם לא היה קרוב יותר

לקוחות לאומי קארד מזמינים Take Away ב-100 ש"ח ומשלמים 50 ש"ח ברשת צ'וקה תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

 ***כל ההטבות תקפות עד 31 בינואר 2014

יש לך כרטיס אשראי של לאומי קארד? רוצה לקבל את ההטבות לפני כולם? הקלק כאן