לאחר שהגישה לשופטים עוגיות מלוחות שהיו קשות מדי ועוגיות מתוקות שהשאירו אותם עם טעם לוואי, נותרה סרנדה לעמוד מול שלמה ולראשונה הרשתה לעצמה להודות: "החלום שלי הוא להגיע לסוף ולנצח". כמו שאתם יודעים, בשלב הזה בתחרות כבר אין מקום לטעויות וסרנדה נאלצה לתלות את הסינר ולהיפרד:  "אני עצובה, אבל אני בסדר", היא מודה, "טעיתי, מה לעשות?! יש רק בן אדם אחד שאפשר להאשים וזאת אני, לפעמים טועים וצריך לשלם את המחיר". 

"נלחצתי בטירוף ובמקום לחשוב עשיתי הרבה טעיות"

_OBJ"אני חושבת שהייתי צריכה לעשות יותר הכנות לקראת התכנית, הייתי צריכה ללמוד יותר", היא אומרת בדיעבד ומסבירה: "הגעתי לתכנית עם מעט בסיס ורק מהאזור שלי, של האוכל ההודי; הייתי צריכה לפתוח יותר את העיניים וללמוד גם דברים אחרים. לא נורא, הכל לטובה, וזה מדרבן אותי להמשיך ללמוד".

מה השתבש בעצם?
"ברגע שהודיעו שגם הפעם יש הדחה, מה שתפס את כולנו בהפתעה, אני נלחצתי בטירוף. אולי לא ראו, אבל הלב שלי כמעט יצא דרך הפה", היא מספרת, "אם זה השפיע או לא? הכל השפיע בסופו של דבר. אני הייתי צריכה לחשוב יותר, ובמקום לעשות את זה אני נלחצתי ועשיתי הרבה טעויות".

"זו פרידה קשה", הכריזה מיכל אנסקי ברגע ההדחה של סרנדה, "אני אתגעגע אליך כבן אדם, ואתגעגע גם לאוכל שאת מכינה". אבל אין ספק שהשיא היה כשרושפלד הודיע לה שביום שהוא יפתח מסעדה הודית היא מוזמנת לעבוד אצלו: "יש יותר מזה?!", מתלהבת סרנדה, "זה רק מתחיל בשבילי".

מאסטר שף: רביעי ושבת ב-21:00