"סימן הזיהוי שלי זה החיוך שלי והוא לא יירד לא משנה מה", הכריז אשר באופטימיות רגעים ספורים לאחר שהתבשר על הדחתו, "אני הולך הביתה בחיוך ובאהבה גדולה". האווירה המחויכת נותרה על כנה גם בראיון שלו עם קרן ויובל שהודיעו לו: "אתה מלך!".

עוד בתכניות קשת: 
כחומר ביד היוצר: כל המתכונים ממשימת חומרי הגלם
אמיתי לגמרי: כך תכינו ארוחה שלמה מ-8 מצרכים
יש לנו זוכה ראשון בתחרות התמונות הגדולה של "משק צוריאל"

"זה פשוט לא יצא טעים"

גם אם אתם לא בשלנים חובבים, היה ברור לכל מי שצפה בפרק שאת משימת חומרי הגלם התחיל אשר לוי ברגל שמאל. לוי הגריל את המקום החמישי בסדר בחירת המוצרים ("כרגיל, אני תמיד אחרון") ובדקה התשעים הפסיד את האנטרקוט לסרנדה שדווקא היום, לצערו, החליטה שבא לה להעז. למרות הכל, הרכיב לוי סל מוצלח עם חומרי גלם נחשקים דוגמת עוף, בטטות, בצלים וחמאת בוטנים. הבשלן המחויך הצליח לבחור כיוון למנה והיה מרוצה: "היא אמנם פשוטה, אבל פשוט מעולה", אמר  - רגע לפני שנרמז לו שעליו לשנות כיוון.

_OBJאתה מתחרט ששינית את המנה?
"אני לא מתחרט. אם הייתי יכול לעשות משהו אחרת אז לא הייתי עושה שוב את הרוטב, אבל את כל היתר הייתי משאיר".

אז מה השתבש בעצם?
"כשהם (חיים כהן ויונתן רושפלד) באו אליי, נשארה לי רק חצי שעה להכין מנה חדשה, אז לא היה לי זמן להחליף את המנה לגמרי, וזה פשוט לא יצא טעים".

איך אילנית הגיבה להדחה?
"היא אמרה שחבל, שהייתי צריך להישאר עוד כי אני מבשל מעולה". 

אם תשאלו את מיכל אנסקי, הצעד הבא של אשר כבר ברור: תכנית בישול עם האחות, אילנית: "עכשיו היא 'האחות של'", הוסיפה, ואשר מאשר: "תכלס", הוא צוחק. האם יש סיכוי שהוא ישמע בעצתה של אנסקי? "יש מצב, הכל אפשרי, כרגע אני שוקל לפתוח מקום קטן ומגניב בחיפה אבל הכל עוד רק בשלב הדיבורים".

מאסטר שף: רביעי ושבת ב-21:00

לא הספקתם לצפות? לפרק המלא >>