כמו בכל יום רביעי, כל החבר'ה של איתן התרכזו בדירה שלו בתל-אביב, אכלו ארוחה משובחת (מעשי ידיו כמובן), וצפו בפרק של מאסטר שף. בניגוד לפעמים הקודמות, הערב נודע להם שאיתן לא ממשיך עם הנבחרת: "כמובן ששמרתי על זה בסוד, אף אחד לא ידע".

"התכנית הוכיחה לי כמה שאני לא יודע"

האודישן של האחים איתן וליאור סלומון (תמונת AVI: mako)
באודישן הראשון: האחים סלומון ראש בראש|תמונת AVI: mako
ולמרות שהמשפחה והחברים הופתעו מההדחה, דווקא איתן עצמו מרגיש שזה היה הזמן שלו ללכת: "באותו רגע שהודחתי לא היה לי קשה, הרגשתי שמיציתי את עצמי בתחרות", הוא מודה אך מיד מסייג, "אבל אחרי שראית את האהבה מהרחוב, זה קצת עצוב לי פתאום בשביל אחרים. אנשים מצפים ממני להגיע לגמר, ואני איכזבתי אותם. כשאתה בתוך הצילומים אתה לא חושב איך אנשים יראו את זה בבית, ועכשיו זה כיף לדעת שאיכפת לאנשים".

בעצם הגעת לתכנית כדי ליישב מחלוקת משפחתית. לא?
"זה התחיל במן צחוק כזה בינינו, שנעשה סוג של פייט בטלוויזיה, ושנינו נכנסו לעניין של התחרות", מתאר איתן את הדינאמיקה עם אחותו ליאור, שכאמור הודחה שלישית מהנבחרת, "הרי ידוע שאני מבשל יותר טוב מליאור, זה לא סוד", הוא צוחק. ומיד מפרגן כמו שאחים גדולים תמיד עושים: "בזכות התכנית היחסים שלי ושל ליאור השתפרו פלאים".

אוסובוקו בקר בבירה שחורה - איתן סלומון (צילום: בני גם זו לטובה, mako אוכל)
איתן במטבח הביתי: "חשבתי לפתוח קייטרינג קטן"|צילום: בני גם זו לטובה, mako אוכל

ומה לגבי שאר חברי הנבחרת?
"אני יכול להגיד בבטחה שהרווחתי חברים לחיים, כל אחד ואחת שפגשתי הוא אישיות בפני עצמו".

מישהו ספציפי?
"אני חושב שדודה צילה, כמו שאני קורא לה, היא הדודה שתמיד רציתי שתהיה לי, הדודה המבוגרת והחכמה. ואני אוהב את שלמה ואת ריקי, ואת נוף שאני מאוד מתחבר לאיך שהיא אוהבת לבשל. אבל בעצם התחברתי לכולם".

עוד במאסטר שף:

ומה לגבי השופטים?
"מיכל מקסימה, ואני חושב שלי וליונתן היה חיבור מיוחד שיכול להיות רק בין שני קיבוצניקים שבאים מאותו כפר קטן. אני מחכה שתיגמר כבר התחרות כדי שאוכל לשתות איזה סינגל מאלט איכותי עם יונתן רושפלד".

ומה הצעד הבא בעולם הבישול?
"קודם כל זה הדליק בי את התשוקה ללכת ללמוד יותר לעומק. התכנית הזאת הוכיחה לי כמה שאני לא יודע, לעומת מה שחשבתי שאני כן יודע", הוא מודה וחושף את התכניות לעתיד, "חשבתי לפתוח קייטרינג קטן, שמתמחה בארוחות ביתיות. זאת האהבה הגדולה שלי בישול (אחרי הפקה). אי אפשר לדעת לאן זה יוביל".

_OBJ

מאסטר שף: רביעי ושבת ב-21:00