קרן מור ויובל סגל (תמונת AVI: mako)
עיתונות חוקרת: קרן מור ויובל סגל|תמונת AVI: mako

עידו, נוף ומסרט התכוננו: בתור הפיינליסטים של מאסטר שף, אתם הולכים להתראיין בלא מעט גופי תקשורת. חלק מהם יהיו חביבים יותר, חלק פחות, אבל אין ספק שבראיון הזוי כמו שהיה לכם עם קרן ויובל, לא תמצאו את עצמכם בזמן הקרוב.

"יצא לך לעשן פלטת טוגנים שלמה?"

"אתה איש עסקים מצליח וחובב בישול מושבע", פתחו קרן ויובל את הראיון עם עידו, ומיד ירו שאלה לא מתפשרת, "למה אתה לא עושה בתכנית גם עסקיות? עסקיות צהרים יכול לעבוד פה פצצה". "אני בעד, הולך על זה", הסכים איתם עידו.

"אתה חובב סיגרים", הפגין יובל בקיאות בתחקיר ועידו כמובן הנהן בהסכמה. "מעשן פסטלים גם? יצא לך לעשן פלטת טוגנים שלמה?", תהו השניים.

"אולי תעשי רישיון על מנוף?"

"את דוברת 8 שפות", ציינו קרן ויובל, ומסרט חייכה בגאווה ולא ציפתה להמשך השאלה: "כלומר את לא דוברת 5,999 שפות, חשבת לתת פוש אחרון וללמוד אותן?".

ומה לגבי המקצוע של מסרט? גם על זה שווה להתעכב הפעם, כי אולי יש לנו פה סטארט-אפ: "את מהנדסת בניין ומסיימת לימודי עיצוב פנים". "סיימתי", תיקנה אותם מסרט, "אולי תעשי רישיון על מנוף ותקחי את כל הפרויקט על עצמך?".

"חשבת פעם להגיש אוכל בצלחת פטרי?"

ומה לגבי נוף? כולנו יודעים שהיא דוקטור במיקרו-ביולוגיה, אבל מה זה אומר באמת? הו! בשביל זה בדיוק יש לנו את יובל וקרן שיעשו סדר: "את דוקטור במיקרו, אז אולי תוכלי להסביר לי אחת ולתמיד למה אנשים שמחממים אוכל אף פעם לא מחכים לשלוש השניות האחרונות במיקרו?".

"יצא לך לעבוד עם החיידק הידידותי אל-קזאי?", "לא לצערי, יצא לי לעבוד עם חיידקים לא ידידותיים", השיבה נוף וכמעט קטעה את התזמון הקומי. "אבל האל-קזאי הוא חברמן? על הכיפאק?", "בחור טוב יחסית", סיכמה נוף והצילה את הבדיחה. "אפרופו ביולוגיה, חשבת פעם להגיש את האוכל בצלחת פטרי?", שאלה קרן וחתמה את הדיון.

>>לא רק הפיינליסטים: קרן ויובל פגשו לראיון מפנק את כל חברי הנבחרת

מאסטר שף: הגמר הגדול, שבת ב-21:00