רגע אחרי שהודחה, מורן יושבת עם קרן מור ויובל סגל לשיחה קצרה על אוכל, החיים הפרטיים ומה שביניהם. אחרי שסיימה לריב עם קרן מי יותר מקסימה והזמינה את יובל לטעום מהקוסקוס והמפרום שלה, היא סיפרה שהתחילה לבשל כבר בגיל 16 וחשפה את הקשר המפתיע שלה עם יוצאת ריאליטי אחרת: "יש לי קשר לממתקי שאשה, זה ליד החנות של לבנה זוהרים".

"מוזר לי לראות את עצמי מהצד ולדעת שסיימת את החלק שלי בתכנית, בעיקר עצוב", כך מסכמת מורן את דרכה בנבחרת של "מאסטר שף" ומוסיפה: "אני מרגישה שלא הבאתי לידי ביטוי את היכולות שלי, הצופים בבית עוד לא ראו עשירית ממה שאני יכולה לתת, לכן יש לי תחושת החמצה".

"מבקשים ממני מתכונים ברחוב"

מורן ומיכל (צילום: תומר ושחר צלמים)
מורן ומיכל|צילום: תומר ושחר צלמים
היא אמנם סיימה את דרכה מהר יחסית, אבל כבר עכשיו מורן מקבלת לא מעט תגובות חמות ברחוב: "מזהים אותי, באים אלי לבקש מתכונים, להתייעץ איתי. ביום שישי הלכתי לשכנה לקחת שמן והיא אומרת לי 'איזה קטע שאת פה, בדיוק אני מכינה את האורז עם החצילים שלך - בואי תטעמי תגידי מה את חושבת', והאמת היא שזה ממש כיף".

חלק מהאכזבה של מורן נובעת מהעובדה שבדרך כלל היא מכינה מנות יותר מוצלחות מאלה שראינו על המסך: "אני פחות מתחברת לאוכל גורמה. אני באה מעולם של בישול ביתי, אני מכינה אוכל עם הרבה נשמה. משימת האגרטל למשל הייתה מאוד רחוקה מהסגנון שלי ולכן זה לא עבד".

גם במשימת המיקרוגל מודה מורן שהיא התקשתה לעמוד, וזה מה שהוביל להדחה שלה בסופו של דבר: "מיקרוגל זה לא משהו שאני משתמשת בו, בדיוק לפני חודש הודעתי לבעלי שאנחנו מוציאים את זה מהבית", היא צוחקת, "זה לא בריא, אפילו פיתה אני לא מפשירה בו. אז אם כבר נפלתי אני שמחה שזה קרה במשימה כזאת".

 "חיים אמר לי שהוא מאוד מתחבר לבישול שלי"

הפרק ששודר הערב, צולם למעשה לפני מספר שבועות, ביום בו השלג השאיר את השופטים והמתמודדים נצורים באולפנים בנווה אילן. למורן היה אמנם מוזר להישאר שם רגע אחרי ההדחה, אבל בסוף זה הפך לחוויה בלתי נשכחת עבורה: "זה ריכך אותי ואת התחושות שלי. הייתה לנו הזדמנות לשבת עם השופטים בלי מצלמות, לדבר איתם. חיים תפס אותי לשיחה ואמר לי שהוא מאוד מתחבר לסוג הבישול שלי, לאוכל הביתי, וזה החמיא לי מאוד".

ולא רק ההפקה של "מאסטר שף" נתקעה באולפנים: בנווה אילן נותרו עשרות אנשים, שרק בזכות הסערה הגדולה זכו לארוחה חמה מנבחרת המאסטרים בניצוחו של רושפלד: "אחרי שביקרנו בבית "האח הגדול" יונתן השתלט על העניינים, מזל שהיה את המזווה של "מאסטר שף", ככה יכולנו להאכיל את כולם אחרת אני לא יודעת מה היינו עושים".

מורן ואייל (צילום: תומר ושחר צלמים)
מורן ואייל|צילום: תומר ושחר צלמים

_OBJ

>>רוצים להתפנק גם? כל הפינוקים מחכים לכם במתחם מבשלים פינוקים

"מאסטר שף", רביעי ושבת ב-21:00