גמר מאסטר שף קיבץ בפעם האחרונה את כל חברי הנבחרת שהתחילו יחד את התחרות. שלושת הפיינליסטים - אלקנה ביטון, סמדר וקנין ואינה קראבצקי - לבשו בגדי חג, והמתח באולפן החגיגי הגיע לנקודת רתיחה. בין יתר הסימנים לכך שמדובר באירוע יוצא דופן נמצא הפרח של סמדי בומבה, שהפך למוזהב: "זה כמו באוסקר", סיפרה המתמודדת לאלקנה. "הדיירות שלי הבטיחו לי שאם אגיע לגמר הם יכינו לי פרח מזהב, והנה הוא".

"יצאנו למסע כשחשבנו שאנחנו באים לשפוט בתחרות של אוכל ונכנסנו לתוך בור גדול של אמוציות ורגשות", אמר השופט חיים כהן ברגעים שלפי ההכרעה. "האיכפתיות של השופטים הפכה את התכנית למצליחה כל כך", הסכימו בקהל הטועמים.
"זה לא היה טלוויזיה - זה היה מפגש מרגש בין אנשים", סיכם אייל שני.

אלקנה אחרי ההדחה של סמדי: זו פעם ראשונה שאני מזיל דמעה

לאחר ההדחה, נשארה סמדי מעודדת מההישג שהגיעה אליו: "אני מבסוטית מזה שגם מקום שלישי נותן סנונית ראשונה לכל מי שמבשל בבית", היא אמרה וקיבלה חיזוק מאיציק הראל: "סמדי העבירה מסר שלא חייב להכיר את כל חומרי הגלם - ברגע שאתה מבשל מהלב זה טעים". גם אלקנה היה שם כדי לתמוך בה: "סמדי עזבה אותי וזו הייתה הפעם הראשונה בה הזלתי דמעות", סיפר הכבאי.

כשנשארו בתחרות רק אינה ואלקנה, הבינו גם השופטים את האחריות המוטלת עליהם: "אני ראיתי בתפקיד שלי כשופטת את בלוטות הטעם של השופטים. להבדיל מתחרויות אחרות, אף אחד חוץ מאיתנו לא יכול להתרשם", אמרה מיכל אנסקי.

מה היו התגובות של השופטים אחרי ההכרזה, ואיך נראתה השמחה של אינה מאחורי הקלעים? צפו בכתבה המלאה.

 >> רעבים לעוד? כל מתכוני מאסטר שף לאורך העונה

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה