אין תמונה
חשש מהאודישנים, אבל עכשיו הוא מאושר. מוסא

הגעתי למאסטר שף בזכות אשתי, שממש דחפה אותי ללכת לאודישנים. כשהגעתי מעט פחדתי מהסיטואציה של לעמוד מול השופטים, אבל הם היו מקסימים והעירו לי הערות בונות. גם חששתי מהתגובות של אנשים שמכירים אותי בשכונה, שלא יאמינו שבחור מאצ'ו כמוני מוצא את עצמו במטבח, מבשל ומסדר מנות. אבל הרגיע אותי שבאופן כללי אני תמיד שמח לקבל ביקורת על האוכל שאני מכין – כי רק כך אלמד מטעויות ואשתפר.

באודישן הראשון זמן ההמתנה היה ארוך, ועד שכבר הגעתי לשלב הטעימה ביקשו ממני לחכות עוד לשלב הבא. זה כבר היה בעייתי כי הייתי חייב לרוץ לעבודה, אבל ההפקה המקסימה התקשרה אליי וביקשה ממני לחזור כשאסיים לעבוד. גם את השלב השני עברתי בהצלחה ושוב נאלצתי לשבת ולחכות לשלב המסכם. לצערי, גם הפעם היו לי התחייבויות קודמות ופשוט ברחתי. אמרתי לעצמי "מה אני צריך את זה? יש לי מלא דברים על הראש" - העבודה בשכונה למשל, ומכשיר האפילציה שאני מפתח (מסיר שיער לגברים). אבל אנשי ההפקה לא ויתרו לי והתקשרו אליי הפעם בזעם. לזה כבר לא יכלתי לסרב, והנה אני כאן, מאושר יותר מתמיד.

בני הנוער נשארו החשובים לי ביותר

בזמן הצילומים לתכנית וכחלק מהתחרות, אני כל הזמן לומד מהטעויות שלי ומרגיש שתוך כדי העבודה אני משפר את היכולות שלי ומבשל בצורה טובה יותר ממה שבישלתי בעבר. התכנית מאפשרת לי להגשים את הפנטזיות שיש לי בתחום הבישול: תמיד רציתי לפרק עוף, למשל, ובזכות התחרות נכנסתי לאיטליז שכונתי ופירקתי עופות בהתנדבות למשך יום שלם. כמו כן, תמיד רציתי לעבוד בסרביס ועכשיו אני מתנדב בבית שרתון וכך אני ממשיך להעשיר את עצמי בכל זרועות מלאכת הבישול וההגשה.  

בעתיד אני מקווה להשתמש ביכולות שפיתחתי כדי להמשיך במה שאני עושה היום - עזרה לבני נוער. אני מעוניין להוציא אותם מיפו, ואולי אפילו לפתוח מסעדה בתל אביב בה יוכלו לעבוד ולרכוש כישורים לחיים. זו בסופו של דבר המטרה החשובה לי ביותר.

מאסטר שף, חמישי ושבת בשעה 21:00

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה