_OBJ

שישה מתמודדים אחרונים הגיעו לשלב הזה בו חצי הגמר נמצא במרחק נגיעה. המתמודדים כבר עברו משימות קשות ומאתגרות במהלך העונה וכעת המשימות הופכות קשות יותר ונדרש מהם להעלות את הרף המתאים לתואר המאסטר שף של ישראל.

אחרי הקרוקומבוש המפלצתי של משימת ההדחה הקודמת, ששת הבשלנית בנבחרת מאסטר שף קיבלו משימת הדחה מאתגרת במיוחד. כל אחד מששת הבשלנים הגריל בתורו עגלה מתוך שש עגלות ממוצעות של האזרח הישראלי.  מתוך העגלה התבקשו חברי הנבחרת להכין שתי מנות.

>> רוצים לבדוק האם אתם מאסטר שף? נסו את כל מתכוני התכנית

_OBJמוסא אבו סריס קיבל לידיו את המוצרים מעגלת הקניות של המשפחה הפנסיונרית בה קונים את אותה רשימה כל שבוע בלי הפתעות והחליט לבשל סטייק פרגית במילוי גזר וכבד בצל ושמנת. למרות העבודה הקשה, המנות שהגיש לא הרשימו את השופטים והוא נאלץ לעזוב את הנבחרת רגע לפני חצי הגמר.

בהמשך הערב, הנבחרת קיבלה משימת הדחה נוספת. מול חמשת הבשלנים הנותרים הוצגו חמישה חומרי גלם נדירים - פטריות כמהין, ארטישוק רומאי, פטריות פורצ'יני טריות, כבד אווז ודג הדובר סול. איציק בחר תחילה לבשל את הדג אך מאחר וגם סמדי ואלקנה בחרו באותו דג, החליף איציק לכבד האווז והחליט לבשל כבד אווז מתוק. לבסוף כשהגיש את המנה, השופטים לא התרגשו מספיק והוא הצטרף למוסא ועזב את הנבחרת.

מאסטר שף, חמישי ושבת בשעה 21:00

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה