אחרי יום ארוך ולילה מתיש התפנתה אינה קראבצקי, הזוכה הגדולה בעונה הראשונה של "מאסטר שף", לאירוח וידאו מיוחד בו סיפרה על התחושות שלה וענתה על כל שאלות הגולשים. "התחושה מדהימה - אני עוברת יום מושלם", מספרת אינה. "אתמול ישבתי עם חברות במסעדה על בקבוק שמפניה. אני זוכרת שבדרך חזרה משם עוד שרתי באוטו, אבל בבוקר התעוררתי מוקדם כי כנראה הגוף כבר רוצה לחוות את היום הזה".

"יש לי תחושה שחצי מדינה צפתה בי", אומרת אינה על הרייטינג הגבוה של תכנית הגמר והתכניות בכלל. "זו תכנית שעסקה בהגשמת חלומות, וכנראה שאפשר להגיע הכי רחוק אם רק רוצים". אחרי שצפתה ברגע הזכייה, הראתה אינה שעד עכשיו היא מתרגשת: "זה מרגיש טוב, ואני חושבת שעד עכשיו לא עשיתי את החיבור שזו באמת אני שם. מאוד רציתי את זה, אבל התחרות לא הייתה קלה - המתמודדים שווים ביכולות שלהם וכמובן שמה שנתן לי המון כח הם שמונים הטועמים שבחרו בי. אני מעריכה את טעמם של השופטים, אבל האנשים הפשוטים שיכולים להגיד אם זה טעים או לא כנראה חשובים לי יותר".

"לא חששתי שהמראה יפגע בי"

בהמשך דיברה אינה גם על המראה שלה, ועל מקצוע הדוגמנות: "לא חששתי שהמראה יפגע בי ואפילו קיוויתי שזה יבוא לטובתי. לא מצפים מאחת כמוני לדעת לבשל, אבל ידעתי שאני אצטרך להתאמץ יותר כדי שלא יגידו שאני עוברת בגלל איך שאני נראית. ההצטיינות במשימה הראשונה נתנה לי המון כוח, וזה עזר לי בהמשך".

הגולשים שאלו את אינה האם היא מצטערת על מנה שהכינה, והאם יש לה טיפ למעוניינים להירשם לאודישנים: "אל תגיעו עם חציל או כבד, כי כולם מכינים את זה ולשופטים כבר נמאס אחרי שלב מסוים", היא אומרת. בנוגע לחשיפה האישית, מגלה אינה איך החיים שלה הושפעו מההשתפות בתכנית: "בעקבות התגובות החיוביות לבישול שלי השתפר גם הביטחון העצמי, ואני לא מצטערת על זה". ומאיפה הידע המקצועי? "אני חייבת להתוודות: קניתי את ספרי הבישול הראשונים שלי אחרי שנכנסתי לנבחרת, אבל אני רואה המון תכניות בישול. אני גם שואלת אנשים שאכלתי אצלם איך הם עשו את זה, וגם במסעדות אני משתדלת לחוות את החוויה השלמה".

לסיכום סיפרה אינה גם על היחס האמביוולנטי שלה למתוקים, וחשפה את סודות הגזרה שהצליחה לטפח לאורך השנים. רוצים לדעת עוד? צפו באירוח המלא.

 >> רעבים? כל מתכוני מאסטר שף לאורך העונה

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה