"כל הזמן עוצרים אותי ברחוב ומבקשים ממני מתכונים" סיפר איציק הראל על החוויה שאחרי "מאסטר שף". הראל, שהגיע לשלבים מתקדמים בעונה הראשונה, הוא עורך דין במקצועו שעדיין משאיר את עריכת הדין כקריירה ואת הבישול כתחביב והנאה בלבד. "השכנים שלי במודיעין באים אלי בימי שישי, דופקים על הדלת בצהריים ופשוט מבלים איתי כמה שעות כדי לראות מה אני מבשל ותוך כדי ללמוד". סיפר הראל.

הכשרון לדעת איזה תבלין לשים, כמה לשים ומה יגרום למנה להיות גורמה לא מגיע יש מאין: "אנשים לא יודעים, הם מנסים. תנסו בבית ואל תפחדו מהמטבח". ענה הראל.

איציק הראל, שמלבד כשרון הבישול הבלתי מעורער, הדהים את הקהל כשהצליח לזהות מספר רב של מרכיבים ברוטב הבולונז שהכין אייל שני, כחלק ממשימה במהלך העונה הראשונה. "זה לא בהכרח חוש טעם מטורף. זה גם הרבה הסקה, היגיון, חשיבה, מי בישל ומה עומד מאחורי" הסביר הראל את ההצלחה באותה המשימה.

במסגרת התחרות "האוכל של אמא", הגיעו אם ובת, יעל ושירה לוי עם סירים מלאי כל טוב מהמטבח הפרסי. "במאכלים הפרסיים הקלאסיים יש הרבה ירק ירוק, לימון פרסי, שעועית וכמובן האורז הפרסי המפורסם" סיפרו בנות משפחת לוי לדן שילון וטלי מורנו.

>>העונה נערכים האודישנים גם במשאית מיוחדת

>> מאסטר שף 2, בקרוב מתחילים