יש לנו רביעיית חצי גמר (תמונת AVI: מאסטר שף)
נשארים בקשר. אינה, סמדר, אלקנה ואביבה|תמונת AVI: מאסטר שף

העונה הראשונה של מאסטר שף הגיעה הערב לסיומה המותח עם זכייתה של אינה קראבצקי בתואר המאסטר שף הראשונה של ישראל. השלושה האלה, יחד עם אביבה, שהגיעה עד חצי הגמר, אמנם מסיימים את התחרות - אבל לא נפרדים מכם. כל אחד מהארבעה יקבל, עוד השבוע, מדור אישי ב-mako, שבו יספק לקהל הגולשים מתכונים חדשים וסיפורים מהמטבח האישי שלו. מה שנותר לכם הוא להיכנס למתכונים האלה, לבשל, לטקבק ולשמור קשר על בטן מלאה. הנה מה שמחכה לכם:

"אינה יוצאת לאכול": אינה קראבצקי תשתף אותנו בחוויות שלה ממסעדות שונות בארץ, ותיתן בונוס מיוחד: בכל שבוע היא תשחזר את אחת המנות הכי טובות של המסעדה, ותלמד אותנו איך להכין לבד גרסה ביתית ולא פחות טובה שלה.

"אלקנה והחבר'ה": אלקנה ביטון יספר לכם באופן קבוע את חוויותיו מתחנת כיבוי האש, וכמובן ייתן את המתכונים הפשוטים והגאוניים שהוא כל כך טוב בהם. חוץ מזה הוא יחשוף אותנו קצת לעולמם של הכבאים בתחנת קריית גת - מה הם אוכלים, איך הם שומרים על בטן מלאה אפילו כשאין להם זמן לנשום ואילו תבשילים הולכים הכי טוב אצל החבר'ה.
 
"סמדי בומבה מעמידה סירים": המדור של סמדר וקנין יציע רעיונות ומתכונים לאלה מאיתנו שאוהבים שיש אוכל חם בבית, אבל לא תמיד מספיקים לבשל. בכל שבוע היא תציע מתכון שיחזיק לכם בכיף לתוך השבוע, ויעשה לכם טוב בכל פעם שתחזרו הביתה.

>> הכנסו כבר עכשיו לטור הראשון של סמדי בומבה מעמידה סירים.

"בתנור של אביבה": אביבה פיבקו, נסיכת האפייה הבלתי מעורערת של התכנית, תיתן לכם להציץ לתנור הפרטי והעמוס כל טוב שלה, במדור אפייה מפורט. אם תתנהגו יפה מובטח לכם שתשפרו את יכולות הקונדיטוריה שלכם חיש מהר, ומי יודע, אולי בעונה הבאה של "מאסטר" כבר תוכלו להפגיז עם קינוחים אישיים משלכם.
 

בקיצור, יהיה טעים טעים. אל תפספסו.

>> קבלו בינתיים את כל מתכוני מאסטר שף לאורך כל העונה

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה