מוריה במשימת ההדחה (תמונת AVI: מאסטר שף)
נלחצה במחנה האימונים, אבל נרגעה. מוריה|תמונת AVI: מאסטר שף

היכולת והאהבה שלי לבישול הגיעו מיד אחרי החתונה. עד שהכרתי את בעלי לא התעניינתי כל כך במה שקורה במטבח, וגם לא חשבתי שאני צריכה. אחרי שהכרתי את אלירן הכל השתנה, וכל מה שאני עושה זה בשבילו כי הוא המלך שלי. אני מודה לאלוהים שהביא אותו – מבחינתי לגור בעזה, אבל איתו.

המטבח הוא שואו, אבל המשפחה שלי לא ממש התלהבה מהבחירה שלי ללכת ולהתמקצע בבישול כי זו עבודה קשה והם רצו שאני אלמד משהו אחר. אבל לסיפור שלי יש סוף טוב, ואחרי שהם ראו שזה רציני הם שמחו מאוד ומפרגנים עד היום.

>> רוצים להיות שופטים בגמר?

בגלל שאני נראית תימניה תמיד חושבים שאני יודעת להכין רק קובנה וג'חנון, וזה ממש לא נכון. הדבר הראשון שלמדתי להכין הוא בכלל פסטות, והחלום שלי הוא לפתוח מסעדה בסטייל בה כל הסלבס יבואו לאכול. אפילו יהודה ונינט. אבל עד אז יש זמן, לכן אני בינתיים מתמקדת בהווה כי הדרך לנבחרת לא הייתה פשוטה ועברתי המון קשיים.

אחרי האודישן הייתי בשמיים

ההתחלה הייתה מאד טובה. באודישן השופטים מאד התלהבו ממה שבישלתי (פילה מוסר ים) והחמיאו לי: אייל שני קרא לזה "ריח של מכשפות" (אבל הוא התכוון לטוב), חיים כהן אמר שיש לי עתיד ואני אהיה שפית גדולה, ורפי ומיכל אהבו וניבאו שאלך איתם דרך ארוכה. הייתי בשמיים.

ואז הגיע מחנה האימונים ואיתו משימת המנגל. שם כבר איבדתי קצת מהביטחון כי המשימה הייתה מלחיצה. לא ידעתי מה לעשות, לא הצלחתי להתפקס והייתי מאד מבולבלת. בדיעבד, אם להיות כנה לחלוטין, לא הייתי מכינה במשימה דג על האש אלא הייתי עושה משהו אחר. אחר כך כבר הבנתי שהכי חשוב שנכנסתי לנבחרת, ושכל מה שנעשה הוא לטובה.

אולי אני לא נראית ככה, אבל אנשים יופתעו לגלות שהייתי ילדה קצת מופרעת. אני מאמינה שאם קשה באימונים קל בקרב, ואני מקווה שגם בבישולים שלי אצליח להוכיח את זה.

מאסטר שף, חמישי ושבת בשעה 21:00

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה