הערב בשעה 21:00 יוצא לדרך חצי הגמר של מאסטר שף, כאשר מתוך ארבעת המתמודדים יגיעו רק שלושה אל הגמר. אם שואלים את הסלבס שעוקבים בשקיקה אחר ההתפתחות במטבח, מוצאים דעות חלוקות: "אני הולכת על אינה, כי יש לה רעיונות יצירתיים ותמיד בא לי לאכול את מה שהיא מכינה", אומרת רותם סלע. "אני דווקא מעדיפה את אביבה", מעידה חני נחמיאס. "היא יודעת את האהבה ועושה אותה באהבה. היא הפכה לסוג של מאסטר שף גם בזכות כל המתמודדים האחרים".

"בדרך כלל אני תמיד הולכת על נשים, אבל הפעם אני הולכת על בנים", מכריזה פנינה רוזנבלום, ומקבלת הסכמה מעודד מנשה: "אני כבר יכול לראות אותו הופך לשף ענק", מספר המנחה. גם ליאת הר-לב, אשתו של אדיר מילר בסדרה "רמזור" שזכתה השבוע בפרס האמי הבינלאומי, צופה אדוקה בתכנית וגם היא הולכת עם אביבה: "אני מאוד מתחברת לכמויות הסוכר והשומן באוכל שלה", היא אומרת.

איציק ומוסא: "כולם ראויים"

ומה קורה בגזרת המודחים? מוסא אבו סריס ואיציק הראל הגיעו לתכנית הבוקר כדי לספר מה עבר עליהם: "אני אוהב לחפש את הרציונאל בכל דבר שאני עושה, וגם בבישול", מספר איציק על היכולות שלו במטבח. "מבחינתי זו הייתה חוויה ענקית. אני לא יודע איפה הייתי פוגש חבר כמו מוסא אם לא במאסטר שף".

"ציפיתי להגיע יותר רחוק", מוסיף מצידו מוסא. "אני מקבל המון חיבוקים ופירגון מכל המחנה - גם מהמגזר הערבי וגם מהמגזר היהודי, ואני עדיין מקווה שאוכל לפתוח את המסעדה שלי בתל אביב". "בכל מקרה, כל מי שבחצי הגמר ראוי לזכות", מסכימים ביניהם איציק ומוסא.

מאסטר שף, חצי הגמר בחמישי והגמר הגדול בשבת בשעה 21:00

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה