בתכנית הדוקו "בדרך אל החלום" פגשה דליה מזור את רבעיית שופטי מאסטר שף, וניהלה איתם שיחה על החוויה שהם עוברים כשופטים ועל העונה החדשה.

"איזה טיפים יש לכם לתת ליונתן, השופט החדש?" שאלה דליה את השופטים הותיקים: אייל שני, חיים כהן ומיכל אנסקי. "אי אפשר לתת לו טיפים. יונתן זה הוא ורק הוא". טען אייל שני, ומיכל אמרה "כל מה שאתה חושב שהולך לקרות - הולך להשתנות".

על הצטרפותו לתכנית מספר יונתן רושפלד בעצמו, ומודה שבהתחלה הזדעזע מהרעיון להשתתף בתכנית טלוויזיה, אך מיד נקטע על ידי אייל שני שממהר להסביר: "כשהוא אומר הזדעזעתי - זה בעצם תשוקה. נוצר שעון חול, והנה- כעבור 12 חודשים הוא הגשים את התשוקה", ויונתן ממשיך ואומר ש"אחרי כמה אודישנים שראיתי כבר הבנתי שהסיפור הוא על איך שאוכל מאחד את הפרט מול המשפחה והחברה".

"זאת לא תכנית בישול, זאת תכנית על בני אדם"

חיים כהן מספר על הצד הפחות נעים שבלהיות שופט במאסטר שף: "להיות שופט זה אחד הדברים הנוראיים, זה סלקטור", הוא אומר, אך מיכל מזכירה שיש לשיפוט בתכנית עוד צדדים: "זאת לא תכנית בישול, זאת תכנית על בני אדם שעושים החלטה לשנות את החיים" היא אומרת, "והתפקיד שלנו זה ללוות אותם בהחלטה הזאת. הם באו ללמוד מאנשים שמבינים אוכל". בנוסף, אומרת מיכל, לעונה הקודמת יש השפעה גדולה על מה שקורה בעונה הזאת, כי המתמודדים החדשים, היא מזכירה, צפו כמו כולנו מסלון ביתם בעונה הקודמת, רק שהם "יצאו מהבית והחליטו לא להרגיש את תחושת ההחמצה. לתת לעצמם את ההזדמנות".

>>בדרך אל החלום: עכשיו לצפייה ישירה ב-makoVOD

>>וגם בוגרי העונה הראשונה נפגשו לשיחה קבוצתית

>> מאסטר שף 2, בקרוב מתחילים