דיאטה או לא דיאטה, דיאט קולה הוא אחד המותגים הכי ותיקים, אהובים וחזקים מבית קוקה קולה. הוא קיים כבר שנים רבות מבלי להשתנות כמעט, והמכורים לא מוכנים להחליף אותו תמורת שום דבר - לא קולה זירו הפופולרית, וגם לא הזירו החדשה (zero sugar) שהושקה לאחרונה ועשתה לא מעט רעש בזכות עצמה. אז מה חדש אתם שואלים? שאלה טובה, כי יש חדש תחת השמש, ומדובר בבשורה של ממש.
ביום רביעי שעבר הודיעה החברה דרך האתר הרשמי שלה (ובעיקר דרך חשבון האינסטגרם) על שני שינויים גדולים הקשורים למשקה האהוב: שינוי פיזי של הפחית, שתהפוך לצרה וארוכה יותר (אל חשש, הכמות תישאר אותה כמות), ו - השקה של ארבעה טעמים חדשים שמעוררים לא מעט סקרנות: דיאט קולה ג'ינג'ר ליים, דיאט קולה צ'רי, דיאט קולה תפוז דם ודיאט קולה מנגו.
"דיאט קולה הוא אחד המותגים האהובים ביותר באמריקה", סיפר למגזין People רפאל אסוודו, מנהל המותג בצפון אמריקה. "לאורך המסע אחרי חיפוש הטעמים החדשים רצינו להיות נועזים, לחשוב אחרת, להיות חדשניים בגישה שלנו, והכי חשוב - רצינו להישאר נאמנים למהות של דיאט קוקה קולה, תוך כדי קירוב המותג לדור החדש". נראה שהמהלך החדש אכן נעשה בעיקר כדי להתחבר לדור ה-Y, שמבסס את טעמו והעדפותיו בעיקר בעזרת הרשתות החברתית, ומקדיש את רוב תשומת הלב למוצרים כמה שיותר צבעוניים ויוצאי דופן, בדיוק כמו ארבעת הטעמים החדשים של החברה.
טעמי הדיאט החדשים יושקו בכל ארצות הברית באמצע החודש, ובתחילת פברואר גם בקנדה. בכל הקשור לשאר העולם, מטעם החברה נמסר שכרגע אין כוונה להשיק את הטעמים החדשים מחוץ לצפון אמריקה. בקיצור, כל מה שנשאר לנו לעשות הוא להתפלל לטוב, או לבקש מהדודה במיאמי שתדאג לכם לפחית דיאט קולה מנגו, כנראה הטעם הכי מסקרן בסדרה.