שנה אחרי שיצא בארצות הברית, גם אנחנו זוכים לקבל בארצנו הקטנה את טעם הגלידה של בן אנד ג'ריס בשיתוף מנחה הטלוויזיה האמריקאי המוכר ג'ימי פאלון (The Tonight Show) - המרשמלו מון. אפשר כמובן להיות קטנוניים ולשאול מה בדיוק לקח למותג העולמי הפופולרי שנה שלמה, 12 חודשים מלאים, אבל אנחנו לא נעשה את זה. כי עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.
אז איך הטעם? ובכן, בכל הנוגע לגלידה - בן אנד ג'ריס יודעים את העבודה, זה הרי ברור. גם הפעם גלידת השמנת שלהם מצוינת ונגיעות הפאדג' מפנקות ועשירות במיוחד. הנקודה החלשה ביותר בגלידה היא דווקא זאת שהכי סקרנה אותנו בה - המרשמלו.
מראש, יש ניגוד עניינים ברור בין מרשמלו לגלידה: הרי חלק גדול מהקסם של המרשמלו הוא המרקם הענני והרך, וכשהוא נטמן בתוך גלידה הוא הולך לאיבוד ונותר ממנו רק צמיג לבן ומתוק מאוד. וזה בהחלט לא תורם טוויסט מיוחד או אטרקטיבי באופן יוצא דופן לכל הסיפור. בסך הכל מדובר בגלידה חביבה, אבל יש לג'ימי פאלון עוד דרך לעבור עד שהוא יצליח לקלוע לטעם מושלם.
מצד שני, שמחנו לגלות שמאחורי שיתוף הפעולה בין פאלון לבן אנד ג'ריס עומד פרויקט מקסים. את ההכנסות ממכירות הגלידה החליטו בחברה העולמית לתרום לארגון שמעניק לילדים עם מחלות קשות נופשים ופעילויות משפחתיות חינם. גם בארץ אימצו את ההצעה וחברו לעמותת "כפר נהר הירדן" - כפר נופש לילדים המתמודדים עם מחלות קשות וכרוניות ולילדים עם מוגבלויות - וההכנסות ממכירת הגלידה החדשה יועברו אליה. בקיצור, קודם כל תקנו, אחר כך אתם מוזמנים לדון איתנו על עניינים של טעם וריח.