המותג מגנום לא בדיוק התפרסם בשל הטילון שלו, אלא כמובן בזכות השלגונים האגדיים, שבגינם שומרים לו הישראלים חסד נעורים. אבל זירת הגלידות של הקיץ הישראלי עתירת תחרות, וטילונים אוהבים כאן מאוד - אז גם מגנום נכנס למשחק, קודם עם טילונים בשני טעמים ועכשיו עם טעם שלישי. כמובן שטעמנו את כולם, כדי שאתם לא תצטרכו.
בסדרת הטילונים של מגנום תמצאו את הטעם קלאסי - גלידת וניל עם שוקולד צ'יפס וכתר שוקולד חלב עבה; טילון מגנום לבן עם גלידת וניל, ריפל שוקולד לבן וכתר שוקולד לבן; ועכשיו יצא הטעם החדש לקיץ - טילון מגנום אגוזי לוז ונוגט ובו גלידת "שמנת" בטעם אגוזי לוז עם ריפל נוגט, דסקית שוקולד חלב ושברי אגוזי לוז מעל.
הסיבה שהמילה שמנת נמצאת כאן במירכאות היא כי שמנת פר אקסלנס מזמן אין כאן. מי שעוקב אחר מגנום בשנים האחרונות ימצא ירידה תלולה באיכות הטעם של הגלידה עצמה, עם נוכחות מימית יותר ויותר בכל טעימה. כך גם בטילונים - הנקודה החלשה ביותר היא תמיד הגלידה שבהם. משום מה, במקום להשקיע בגלידה שהיא מהות הטילון, בוחרים כאן ברוב המותגים המקומיים להשקיע עוד ועוד בקמפיינים ובמיתוג. אבל אלה, מה לעשות, לא יכולים לעבוד על בלוטות הטעם.

דלות הגלידה ניכרת מאוד במיוחד בשני הטעמים הקיימים - קלאסי ולבן. אין שום זכר לעושר שמנתי אלא רק גלידה מימית ומתוקה, שמותירה אחריה טעם לוואי של געגוע לעבר. הטילון הקלאסי היה כמעט פלסטיקי. נקודת האור במגנום תמיד הייתה השוקולד עצמו, אבל בניגוד לשלגון, שבו כל ביס משלב גם משהו ממעטה השוקולד הדקיק, במקרה של הטילון הדסקית היא נוכחות השוקולדית הבולטת ביותר, והיא הראשונה להסתיים - מותירה אותך עם ופל בינוני, גלידה מתחת לבינונית ובאסה כללית.
הטילון הלבן היה קצת יותר נעים לאכילה מהקלאסי. השוקולד הלבן מתוק מאוד ודווקא השתלב היטב עם הגלידה האנמית יחסית. אבל הטילון הטוב ביותר מבין השלושה היה דווקא החדש - בטעם אגוזי לוז - בעיקר כי הוא מייצר יותר עניין בפה, ומוריד את המיקוד מאיכות חומרי הגלם של הגלידה. טעמי הלוז והנוגט היה חביבים ומהנים, עם מתיקות סבירה ולא בוטה מדי, והתוספת של אגוזי הלוז הפריכים על דסקית השוקולד תרמו גם הם לתחושה שמישהו כאן השקיע קצת יותר מבטילונים האחרים.
בשורה התחתונה, אם נרכוש לנו מגנום זה לא יהיה אף אחד מהטילונים, שמפספסים את היתרון היחסי של המותג, אלא רק את השלגון הוותיק. ואם בכל זאת צריך לבחור מהטילונים, יהיה זה טעם אגוזי הלוז החדש, שבהחלט עקף בסיבוב את קודמיו.
המחיר ברשתות השיווק: כ-10 שקלים ליחידה.