מחצית מהציבור הצופה במאסטר שף מפתח תחושת רעב. כך עולה מסקר מיוחד שנערך עבור "קשת" לקראת גמר "מאסטר שף" שישודר מחר ב-21:00.
הסקר, שנערך על-ידי מכון שילוב Millward Brown בינואר 2013 בקרב מדגם ארצי, אקראי ומייצג של כ-500 יהודים בוגרים, גילה כי התאבון מתעורר יותר אצל נשים. 54% מהנשים הסכימו שהצפייה בתוכנית מעוררת את תאבונן, לעומת 39% מהגברים. 17% מהציבור נוהג לאכול בזמן הצפייה בתוכנית, ולמעשה כרבע מאלה שגילם מתחת לגיל 40 אוכלים בזמן הצפייה בתוכנית.
44% מהציבור העידו כי הצפייה ב"מאסטר שף" עוררה בהם חשק לבשל, 21% מהציבור ניסה לבשל מנות שראו בתוכנית, מרביתם נשים, בגילאי 40-59 ובעלות הכנסה מעל הממוצע. 17% מהציבור אף התחילו לבשל יותר בעקבות הצפייה בתכנית.
העונה השלישית של ריאליטי הבישול הייתה התוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה בחורף 2012-2013, עם ממוצע צפייה של 37.5% ו-960 אלף צופים לפרק (ללא פרק הגמר). זו העונה הנצפית ביותר של התוכנית עד כה, עם עלייה של 20% ברייטינג ו-31% במספר הצופים לעומת העונה הקודמת. פרק השיא של העונה השיג 41.1%, שהם כ-1.05 מיליון צופים.
מאסטר שף, הגמר, מחר ב-21:00