קרלסברג- מהדורת "העיר הטובה בעולם"

קרלסברג ישראל מתכוננת לשבוע חגיגות האירוויזיון ומשיקה מהדורת פחיות בעיצוב צבעוני במיוחד עליהן יופיעו המילים LOVE ו- SONG זאת לרגל אירועי האירוויזיון שיערכו בעיר תל-אביב.

מהדורת האירוויזיון של פחיות קרלסברג (500ML) פונות לכל הבליינים, הישראלים והתיירים כאחד, שיגיעו לעיר תל-אביב וייקחו חלק בחגיגות בעיר הטובה ביותר בעולם: PROBABLY THE BEST CITY IN THE WORLD.

את מהדורת האספנות המיוחדת של הפחיות ניתן יהיה למצוא בשלל חנויות הנוחות, פיצוציות ומרכולים ברחבי תל אביב והארץ, וכמו גם ביורו ויליג', מתחם האירוויזיון אשר מקימה עיריית תל אביב בגן צ'ארלס קלור אליו יתנקזו כל חגיגות האירוויזיון בעיר.

כמו כן, מהדורת ה TLV SPECIAL EDITION SUMMER 2019 מציגה את כיסוי האלומיניום החדשני של פחיות קרלסברג. כיסוי האלומיניום הוא חידוש נוסף במסגרת שיפור איכות המוצר לצרכן.

במסגרת פעילות ייחודית, תעמיד קרלסברג מערך של 3 אוטובוסים ממותגים, שיסיירו בחינם בנקודות מרכזיות בעיר ויספקו חוויה תל-אביבית מושלמת לתיירים וצעירים ישראלים.

קרלסברג מארז אירוויזיון (יח''צ: יחצ)
פחיות קרלסברג לאירוויזיון |יח''צ: יחצ

נביעות- נציגי ישראל לאירוויזיון מקשטים את הבקבוקים

נביעות תשיק את מהדורת בקבוקי המים הרשמיים של תחרות האירוויזיון בישראל. הלוגו הרשמי של אירוויזיון 2019 יוטבע על הבקבוקים והאריזות של המהדורה המיוחדת כחלק מאירועי התחרות בישראל. המארזים והבקבוקים יעוטרו גם בדמותם של כוכבי אירוויזיון ישראלים מכל הזמנים, לדוגמה דנה אינטרנשיונל, גלי עטרי, יזהר כהן וקובי מרימי. את המהדורה החדשה אפשר יהיה להשיג בשלל נקודות מכירה ברחבי הארץ.

נביעות תיקח חלק בכל אירועי האירוויזיון כספקית חסות המים הרשמית בשיתוף עם כאן, תאגיד השידור הישראלי בחדרי האירוח של הנציגים, בעמדות השיפוט, בעמדות חלוקה ביורוויז'ן-ווילג' ואף במתחמי ההופעות שיוקמו בגני התערוכה במיוחד לרגל התחרות.

יניב פיינשניידר, סמנכ"ל השיווק של נביעות מוסר: "אנו שמחים לקחת חלק בחגיגת האירוויזיון שצפויה להגיע לתל-אביב בחודש מאי הקרוב. כחברה ישראלית זו הזדמנות נהדרת עבורנו להצדיע לאומנים המקומיים ולהישגים הישראליים, ולעודד את נציג ישראל לאירוויזיון 2019, קובי מרימי. אנו מאחלים לעם ישראל הצלחה בתחרות השנה, ותקופת אירוויזיון משמחת ומהנה".

לאחרונה השיקה החברה את נביעות + פרי. סדרת נביעות + פרי מבוססת על המים המינרליים הטבעיים של נביעות בתוספת של רכיבי פרי אמיתי, ויטמינים מקבוצת B וטעמים ייחודיים של אבטיח, אננס ומנגו.

הרכב המינרלים של נביעות מכיל מגנזיום, סידן ופלואוריד טבעי ונחשב לדל בנתרן. מערך אבטחת האיכות של נביעות עומד בתקני איכות מחמירים והם מבוקרים על ידי גורמים חיצוניים מוסמכים. נביעות שמחה להמשיך לספק לצרכניה את המים המינרליים הטבעיים והבריאים ביותר בישראל.

נביעות מארז אירוויזיון (צילום: סטודיו כפיים)
בקבוקי נביעות לאירוויזיון|צילום: סטודיו כפיים

ABSOLUT RAINBOW

וודקה אבסולוט תומכת בקהילה הגאה משנות ה-80 המוקדמות ומשיקה מהדורה מיוחדת ומוגבלת ABSOLUT RAINBOW לרגל האירוויזיון ושבוע הגאווה כחלק מערכי המותג המקדמים סולידריות, אהבה, ורב-גוניות המהדורה המיוחדת נוצרה בהשראת ששת הצבעים בדגל הגאווה המוצגים על גבי הבקבוק במשיכת מכחול.

וודקה אבסולוט גאה להשיק בישראל את ABSOLUT RAINBOW, מהדורה מוגבלת וייחודית בתפוצה עולמית בהשראת ששת הצבעים בדגל הגאווה, המוצגים על גבי הבקבוק במשיכת מכחול כמסר לסולידריות, אהבה וכבוד לזכותו של אדם לאהוב את מי שיבחר. המהדורה המיוחדת ממחישה את תמיכתו המתמדת של מותג אבסולוט בקהילה הגאה. אבסולוט וודקה הוא מותג משקאות החריפים הראשון שקישט את בקבוקיו בדגל הגאווה.

כבר בתחילת שנות ה-80 מותג אבסולוט היה מעורב באורח פעיל בקהילה הגאה ותומך בה עם שיתופי פעולה יצירתיים וייחודיים המהדורה המיוחדת ABSOLUT RAINBOW הינה התוספת החדשה ביותר לאוסף הסדרות שהציגו את תמיכתן המתמשכת בקהילה הגאה. המהדורה המוגבלת ABSOLUT RAINBOW כוללת כ- 4000 בקבוקים שיופצו בתחילת חודש מאי.

בקבוק אבסולוט בצבעי הגאווה  (יח''צ: יחצ)
בקבוק אבסולוט בצבעי הגאווה |יח''צ: יחצ

Gett- אחראית להסיע את חברי המשלחות שהגיעו לאירוויזיון מרחבי אירופה

Gett, ספקית גלובאלית של שירותי תחבורה באמצעות אפליקציה, תהיה ה-NATIONAL PARTNER של האירוויזיון בתל אביב 2019. החברה תהיה אחראית להסיע את חברי המשלחות ואת האומנים שהגיעו לאירוויזיון מכל רחבי אירופה. ההסעות שהן חלק מהחסות כוללות את ההכנות, ההופעות, אירועי חצי הגמר שיתקיימו בתאריכים ה-14 וה-16 במאי והגמר בתאריך ה-18 במאי ;     

המוניות ימותגו באופן חגיגי עם לוגו האירוויזיון, והאפליקציה תעוצב בצורה ייחודית. בנוסף יהיה באפליקציה חידון טריוויה בנושא האירוויזיון ויוצבו דוכנים ממותגים של החברה באקספו וביורוויז'ן וילג'. גם בעמוד הפייסבוק של Gett יתקיימו פעילויות ומבצעים שונים לכרטיסים להופעות.

קוקה קולה- פחיות הזהב

תשיק לרגל האירוויזיון ישראל מהדורת פחיות של קוקה-קולה בצבע זהב. על הפחיות יופיעו ביטויי סלנג בעברית בכיתוב באנגלית כמו "כפרה" ו"קולולו" אשר יפנו לישראלים ולתיירים כאחד. כמו כן, לראשונה תציג קוקה-קולה את כיסוי האלומיניום החדשני של הפחיות, שיתווסף אליהן לראשונה מאז הושקה פחית המשקה בישראל, בראשית שנות ה-80. ותהיה הראשונה בעולם אשר תציג את מכסה הפחיות החדש. מכסה האלומיניום החדש מולבש באמצעות חום על הפחית ללא שימוש בדבק.

שלי שמיר קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל: " נרגשים לעשות כבוד לחגיגות המוזיקה בעיר ת"א ולהציג חדשנות פורצת דרך בעולם האיכות וחווית המוצר"

קוקה-קולה מתכוננת לאירוויזיון: לרגל תחרות האירוויזיון אשר תתקיים בתל-אביב בחודש מאי, משיקה קוקה-קולה ישראל מהדורה מיוחדת של פחיות בצבע זהב.

שלי שמיר קינן, סמנכ"לית שיווק קוקה-קולה ישראל, מסרה: "קוקה-קולה נרגשת לעשות כבוד לחגיגות המוזיקה בעיר ת"א ולהציג חדשנות פורצת דרך בעולם האיכות וחווית המוצר, של פחיות המשקה האהוב. קוקה-קולה ישראל חרטה על דגלה להביא לצרכן הישראלי את הפיתוחים החדשים ביותר בשוק המשקאות והיא גאה להיות הראשונה אשר משיקה את מכסה האלומיניום במוצרי קוקה-קולה. אנו בטוחים כי ההשקה החדשה תשנה את התפישה של הצרכן לגבי סטנדרט האיכות בענף המשקאות".

קולה פחית תרימו אירוויזיון (צילום: ליאור שוסטר)
פחית קוקה קולה "תרימו" |צילום: ליאור שוסטר

ג'ין תל-אביבי דוז פואה

לקראת אירוויזיון 2019, המתארח בפעם השלישית בישראל, החליטה מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, H&M (מילק אנד האני) להוקיר את התחרות ההיסטורית ואת העיר המארחת במחווה יצירתית ולהשיק מהדורה מיוחדת ברוח העיר המארחת – תל אביב- יפו.

לטובת המהדורה המיוחדת, החליטה מזקקת M&H, הממוקמת בסמוך לשוק הפשפשים ביפו, לגייס את המאייר הבינלאומי המוכר פייר קליינהאוס על מנת שישקף את ההווי האותנטי של העיר. את האיור ניתן לראות על גבי הבקבוק החדש של ג'ין לבנטין, במסגרת מהדורה מוגבלת תוצרת המזקקה.  בכך תינתן לחובבי הג'ין הזדמנות לחגוג את האירוויזיון עם משקה מקומי שכולו גאווה לאומית.

המהדורה המיוחדת כוללת 3,000בקבוקים, שישווקו בעשרות ברים, מסעדות וחנויות מתמחות ברחבי תל-אביב, ואף באנגליה  ובצרפת.

דנה ברן, סמנכ"לית השיווק של המזקקה: בחרנו להקים את מזקקת M&H בתל-אביב-יפו בכדי לשאוב השראה מסביבה מתחדשת, צעירה ודינאמית ולנשוק לסצנה הקולינארית ולחיי הלילה השוקקים. מכאן אנו פועלים מדי יום על מנת להמשיך להגשים ולחיות את החלום שלנו: לייצר וויסקי סינגל מאלט באיכות בינלאומית. מתוך זיקה עמוקה לעיר המיוחדת הזו, החלטנו להצטרף ליום חגה כעיר המארחת את אירוויזיון 2019 ולהשיק מהדורה מיוחדת שהיא כל כולה מחווה של אהבה לעיר ללא הפסקה!"

גין מילק אנד האני (יח''צ: יחצ)
גין מילק אנד האני|יח''צ: יחצ

אירוויזיון 2019 ישודר ב"כאן", תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי. תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: ׳Dare To Dream’.