ארבע שנים אחרי שהמותג נמחק, מנהלים רני צים ויאיר חסון מגעים להחזרת רשת ברגר קינג לישראל. לדברי מקורב למגעים, השניים, ביחד עם שותפים נוספים, בהם בעלי פרנג'ליקו והסושיה אסף גרינברג, הציעו לבעלי רשת בורגראנץ', האחים אלי ויובל אורגד, לרכוש מהם את מרבית מסניפי בורגראנץ' ולהסב אותם לסניפי ברגר קינג. מדובר ברכישה של כ-50 סניפים תמורת כ-50 מיליון שקל. ככל הנראה רשת בורגראנץ' לא תמשיך לפעול במידה שתיחתם עסקה, שכן השוק הישראלי כבר הוכיח בעבר שהוא קטן מדי לשלושת המותגים יחדיו: מקדונלדס, ברגר קינג ובורגראנץ'.
גם ברגר קינג העולמית מעוניינת בעסקה. לדברי מקורב לרוכשים, ברגר קינג הציעה להם הלוואה של 18 מיליון דולר לצורך הקמת הרשת בישראל.
צים, לשעבר בעלי רשת כמעט חינם שנמכרה ליינות ביתן, הוא הבעלים של מרכזים מסחריים ושותף בריטייל 3000, שהינה הבעלים של הרשתות כפר השעשועים ואופיס דיפו. חסון היה בעבר זכיין של ברגר קינג.
הרוכשים הפוטנציאליים מאמינים במותג ברגר קינג וביכולת ההצלחה שלו בישראל וסבורים כי כישלונו בעבר נבע מכשלים ניהוליים של הבעלים הקודמים אך המותג עצמו היה מוצלח מבחינת מכירות וחוזק מותג.
האחים אלי ויובל אורגד, הבעלים של אורגד אחזקות, זכו בהתמחרות על רשת בורגראנץ' בספטמבר 2008 לאחר שהציעו 25 מיליון דולר תמורת הרשת הקורסת. לאחר רכישת בורגראנץ', התלבטה אורגד אחזקות ארוכות האם שני המותגים - בורגראנץ' וברגר קינג - ימשיכו לחיות בנפרד, ובמידה שרק אחד מהם יישאר, מי זה יהיה.
במאי 2010 הודיעה החברה כי היא ממקדת את פעילות המזון המהיר של הקבוצה תחת המותג בורגראנץ' ומוחקת מישראל את המותג ברגר קינג. האחים אורגד הסבירו ש"תוצאות כל מבחני העדפות, הטעם והמחקרים השונים שערכנו בחודשים האחרונים, הוכיחו באופן חד משמעי כי השור של בורגראנץ' הוא מותג מועדף בישראל".
הכתבה פורסמה במקור באתר The Marker.