קולה ZERO בטעם אבטיח-תות

מה לקוקה קולה ולטעם אבטיח-תות? התשובה היא משהו שקשור לאומן והדי ג'יי מרשמלו – שהיה שותף ברקיחת הטעם והעיצוב. השקת הטעם החדש היא חלק מפרויקט Coca-Cola Creations שמתחיל ממש עכשיו (זה התוצר הראשון שלו), שבמסגרתו יושקו בכל העולם טעמים חדשים של המשקה תחת קונספטים מתחלפים.

אז איך הטעם? ראשית נגיד שאנחנו עדיין מוצאים את עצמנו מדי פעם מתרגשים מהמצאת קונספט הזירו. המשקה החדש מרגיש כמו בילוי ביריד צבעוני, ולחשוב שאין בו קלוריות זה די מפעים. מדובר במשקה בטעם אבטיח (התות הרבה פחות מורגש), ואם לדייק – הוא לא בטעם של אבטיח אלא בטעם של "בטעם אבטיח", כלומר מה שהחליטו היצרנים שייצג את טעמו של הפרי, ומאז מככב במסטיקים בטעם אבטיח, קרטיבים בטעם אבטיח ושאר גרסאות שמנסות לייצג את הפרי. אנחנו נהנינו מהמשקה מאוד, דווקא בגלל שהוא ילדותי, מטופש אפילו, וממש, אבל ממש צבעוני בטעמו.

שורה תחתונה: ביקור ביריד. 3.5 כוכבים.

צ'יטוס צ'דר חלפיניו (צילום: יחסי ציבור)
צ'יטוס צ'דר חלפיניו|צילום: יחסי ציבור

צ'יטוס קראנץ' צ'דר חלפיניו, שטראוס

שתי בשורות טובות יש לנו בנוגע לחטיף הזה: 1. הוא מושלם, 2. זאת לא מהדורה מוגבלת, אלא חטיף שמיוצר פה במפעל שער הנגב ונכנס להיצע המוצרים הקבוע של המותג. בניגוד לסדרת הפליימינג הוט של צ'יטוס ושאר חטיפים בגרסאות חריפות שאוכלים פעם אחת בשביל האתגר, הפעם מדובר בפיקנטיות מדויקת וכיפית, שמספקת גם את אוהבי החריף וגם את הפחות מיומנים. טעם מפולפל של חלפיניו, ולא סתם חריפות ששורפת את הפה.

שורה תחתונה: החטיף שחיכינו לו. 5 כוכבים.

מחיר: 3.90 שקלים לשקית במשקל 65 גרם.

 

מילקשייק יטבתה (צילום: יחסי ציבור יטבתה)
מילקשייק יטבתה|צילום: יחסי ציבור יטבתה

מילקשייק יטבתה

לרגל חגיגות ה-60 החליטו ביטבתה להחזיר לחיים את המילקשייק של המותג, בטעמי שוקולד ווניל, בתוספת של סירופ שוקולד שלא היה במוצר המקורי. אז המהדורה החדשה בהחלט שיגרה אותנו בחזרה לילדות, אז החשבנו את המילקשייק הזה כפינוק מארץ הפינוקים, שקונים בהזדמנויות מיוחדות, וההיזכרות הייתה נעימה ביותר (אפילו הניעור המקדים עורר בנו התרגשות חבויה).

אז מבחינת הנוסטלגיה בהחלט הייתה לנו חוויה טובה, אבל ברמת המוצר נטו חשוב לומר שלא מדובר באיזה עילוי מילקשייקי, בטח לא ביחס לכאלה שקונים בגלידריות אמיתיות. בנוסף, סירופ השוקולד השאיר לנו תחושה מעט קמחית על הלשון, והיינו מעדיפים את הגרסה המקורית בלעדיו. בקיצור, צדק מי שאמר שהנוסטלגיה היא התבלין המוצלח ביותר.

שורה תחתונה: בעיקר כיף להיזכר. 3 כוכבים.

מחיר: 5.50-8.90 שקלים ל-300 מ"ל.

ארוחטופו, תנובה אלטרנטיב (צילום: תנובה, יחסי ציבור)
ארוחטופו, תנובה אלטרנטיב|צילום: תנובה, יחסי ציבור

ארוחטופו, תנובה אלטרנטיב

אנחנו חייבים לפרגן לסדרת אלטרנטיב, שמשיקה בעקביות מוצרים טעימים לשימוש יומיומי בשגרת חייהם של טבעונים אדוקים. ארוחטופו, החברה החדשה בסדרה, היא למעשה גוש טופו טבעי, ללא תוספי טעם, שמגיע עם שקיק רוטב להקפצת קוביות הטופו במחבת. נכון לעכשיו הסדרה כוללת שני טעמים: רוטב סצ'ואן ורוטב קרם קוקוס וקארי – אנחנו נהנינו יותר מהסצ'ואן אבל גם הקארי היה מוצלח. פתרון זריז וקל שסוגר ארוחת ערב בכיף: בזמן שמטגנים את הטופו מכינים אורז או נודלס, קוצצים קצת ירוקים ושלום על ישראל.

שורה תחתונה: אחלה דרך לשלב חלבון. 5 כוכבים.

מחיר: 12.90 לחבילת 310 גרם.

טעמים חדשים לחטיף פיטנס, אסם נסטלה (צילום: יחסי ציבור)
טעמים חדשים לחטיף פיטנס, אסם נסטלה|צילום: יחסי ציבור

טעמים חדשים לחטיף פיטנס, אסם נסטלה

חטיף מולטיגריין של פיטנס הוא מאהובים עלינו ביותר, כי הוא החטיף הבריא היחיד שנשנושו מצליח לגרום לנו להנאה מסוג שחטיפים גורמים, כלומר כזו שמהולה במעט תחושת חטא. במצטרפים החדשים לסדרה כבר לא מדובר בדגנים אלא בקטניות, ואף שחששנו מאבק קמח חומוס על הלשון – אנחנו מאוד סולדים מזה! – גילינו שמדובר בחטיפים מוצלחים לא פחות מהמקוריים. יש אחד עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל ואחד עם חומוס בטעם שמנת ובצל, שניהם טעימים מאוד (לדעתנו העדשים טיפה יותר) ואף אחד מהם לא משאיר שום מרקם או ניחוח קטנייתי בפה. הבעיה, כרגיל: אומנם בשקית יש רק 119 קלוריות, אבל אלוהים, זה כל כך קטן שמי יכול להסתפק באחת.

שורה תחתונה: טעים לאללה, אבל שקית של 25 גרם זה קצת בדיחה. 4 כוכבים.

מחיר: 3.30-6.90 לשקית זערורית.

צ'אי קרמל, ויסוצקי ותנובה (צילום: יוסי מור, יחסי ציבור)
צ'אי קרמל, ויסוצקי ותנובה|צילום: יוסי מור, יחסי ציבור

צ'אי קרמל, ויסוצקי ותנובה

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין ויסוצקי לתנובה הניב סדרת משקאות תה חלביים קרים, הכוללת צ'אי מסאלה, צ'אי קרמל וצ'אי ורדים – שלושתם בכוסות אישיות עם פתח קטן שאפשר לשתות ממנו תוך כדי תנועה. אנחנו התחברנו רק לצ'אי הקרמל (מי ורדים זה פחות הטעם שלנו בהקשרים כאלה, וצ'אי מסאלה הוא בעינינו משקה חורפי לעילא), ולגמנו אותו בהנאה רבה. בניגוד למוצרים קרמליים אחרים ששוטפים את השווקים, המשקה הזה ניחן במתיקות מתונה יחסית, ולכן הוא לא מרגיש כקינוח אלא באמת כמשקה נחמד ומרענן על הדרך.

שורה תחתונה: הצ'אי קרמל מוצלח. 4 כוכבים.

מחיר: 4.00-8.90 שקלים ל-230 מ"ל.

קוביות ופלים מן ללא תוספת סוכר (צילום: יחסי ציבור)
קוביות ופלים מן ללא תוספת סוכר|צילום: יחסי ציבור

קוביות ופלים מן ללא תוספת סוכר

בתור מעריצים ותיקים ויציבים של ופלים מן (בעיקר שוקולד, אבל בעיתות משבר אנחנו קולטים בשמחה גם ופלים לימון), קצת לא נעים לנו לספר שלא הרגשנו הבדל בין הגרסה הרגילה לזו ללא תוספת הסוכר, אבל מה לעשות – זאת האמת. אז אם אתם מחסידי המותג ונמנים עם קהל היעד הרלוונטי, אל תתלבטו.

שורה תחתונה: תכלס די אותו הדבר. 4.5 כוכבים.

מחיר מומלץ: 8.90 שקלים לאריזת 200 גרם.

חטיף 30% חלבון, קורני (צילום: יחסי ציבור)
חטיף 30% חלבון, קורני|צילום: יחסי ציבור

חטיף 30% חלבון, קורני

בקורני השיקו סדרת חטיפים עתירי חלבון, ולמרות שאיננו ספורטאים בשום צורה, התייצבנו לטעום. החטיפים החדשים מגיעים בשני טעמים, שוקולד וקוקוס, ובניגוד לחטיפי חלבון אחרים הם לא דחוסים מדי. טעם הקוקוס הזכיר לנו גרסה מעט חיוורת של באונטי וזאת לגמרי מחמאה, וחטיף השוקולד הזכיר לנו לרגעים מסוימים טעמי ולרגעים אחרים דובשניות. זה אולי לא לכל אחד, אבל אנחנו ממש הופתענו לטובה.

שורה תחתונה: לא לספורטאים בלבד. 3.5 כוכבים.

מחיר: 10.90 שקלים לחטיף במשקל 50 גרם.

מוצרי עגבניות, CIRIO (צילום: יחסי ציבור)
מוצרי עגבניות, CIRIO|צילום: יחסי ציבור

מוצרי עגבניות, CIRIO

מותג צ'יריו האיטלקי חוזר לארץ וכולל שלל מוצרי שימורים מ-100% עגבניות איטלקיות. בין המוצרים: רוטבי פסטה ופיצה מוכנים לשימוש בתוספות צ'ילי/בזיליקום/ירקות; מחית עגבניות פסאטה במרקם קטיפתי/גס; עגבניות שלמות מקולפות; פולפה – עגבניות מרוסקות מקולפות וחתוכות דק; ומחית עגבניות מרוכזות. כל המוצרים שניסינו היו איכותיים וטעימים, בטעם עגבניות טבעי נטול טעמי לוואי, והיוו בסיס מעולה לרטבים מבוססי עגבניות.

שורה תחתונה: אימצנו, בטח. 5 כוכבים.

מחיר: 4.90-15.90 שקלים.

Liminha Over Ice – קפסולה להכנת קפה קר בטעם לימונע (צילום: יחצ נספרסו)
Liminha Over Ice – קפסולה להכנת קפה קר בטעם לימונענע, נספרסו|צילום: יחצ נספרסו

Liminha Over Ice – קפסולה להכנת קפה קר בטעם לימונענע, נספרסו

חדוות החידוש והגיוון של נספרסו הרבה פעמים עוברת לנו מעל הראש, אבל הפעם אנחנו חייבים להודות שמדובר בהברקה. בזכות נספרסו גילינו שבברזיל שותים תערובת של קפה לימונענע, ויותר מזה – שמדובר במשקה ראוי! עם חלב אנחנו מודים שלא העזנו לנסות, אבל ככה, נטורל, ניסינו וגילינו להפתעתנו שמדובר בציוות טעים ממש. מה קשור קפה ללימון ולנענע – אנחנו עדיין לא יודעים להגיד, אבל התוצאה דיברה בעד עצמה. את הלימוניות פחות הרגשנו, ואילו הנענע החמיאה לקפה בטבעיות כאילו מדובר בקוקוס ושוקולד מינימום.

שורה תחתונה: הפתעה פסיכית! 4.5 כוכבים. להשיג בחנויות נספרסו.

פארמר'ז צ'יז, מותג הבית של ישרקו, טיב טעם (צילום: יחסי ציבור)
פארמר'ז צ'יז, מותג הבית של ישרקו, טיב טעם|צילום: יחסי ציבור

פארמר'ז צ'יז, מותג הבית של ישרקו, טיב טעם

חובבי הגבינות ישמחו להכיר את מותג הבית החדש יחסית של ישרקו מקבוצת טיב טעם. המותג כולל 30 מוצרים מהולנד ואנגליה וגם ממרחים כשרים תוצאת הארץ, וצפוי עוד להתרחב. המוצרים יימכרו גם במעדנייה וגם בגרסאות ארוזות, וממה שאנחנו ניסינו מדובר בגבינות שלא יביישו אף ארוחת בוקר או נשנוש ערב. מה למשל? גאודה הולנדית בכל מיני טעמים (מחיר מומלץ: 8 שקלים ל-100 גרם), צ'דר אנגלית בטעמים (10.90 שקלים ל- 100 גרם), ממרחי חמאה בטעמים וגבינת חלומי (22.90 שקל ל-200 גרם בשירות עצמי).

שורה תחתונה: אופציה ראויה לגבינות, לחובבים. 4 כוכבים. להשיג בטיב טעם.

פירות טרופיים מיובשים אורגניים, Life (צילום: יחסי ציבור)
פירות טרופיים מיובשים אורגניים, Life|צילום: יחסי ציבור

פירות טרופיים מיובשים אורגניים, Life

בביקורכם הבא בסופרפארם אנחנו ממליצים לתת קפיצה לאזור של האוכל, שם תמצאו נשנושי פירות מיובשים אישיים מוצלחים ביותר מבית מותג הבית Life. הסדרה כוללת 4 פירות, ארבעתם בייבוא מקולומביה – פיטאיה, בננה, מנגו ואננס – כולם 100 אחוז טבעיים (אפילו עם מדבקה ירוקה), אורגניים, ללא תוספת סוכר וללא גלוטן. אנחנו עפנו במיוחד על הפיטאיה, וכל כך עמלנו על שכנוע הילדים שזה הממתק החדש האהוב עליהם, שאשכרה כמעט הצלחנו.

שורה תחתונה: מוצלח מאוד, ואלמלא המחיר כבר היינו ממלאים מחסנים. 4.5 כוכבים.

מחיר: 8.90 שקלים לשקית אישית של 30 גרם.