המלחמה בין רשתות השיווק עולה מדרגה. בתחום הפוליטי בטחוני קוראים לזה הסלמה, אבל בכלכלה קוראים לזה אחרת - מבצעים. המחירים החדשים מאפשרים לנו לקנות מוצרים בזיל הזול: קופסת שוקולית בשני שקלים וממרח שוקולד בשלושה שקלים. השניים רבים, הלקוח מרוויח.
מלחמת רשתות השיווק
מלחמת המחירים בין רשתות השיווק מתחזקת – ובמקרה או לא במקרה, מפרסמות היום שתי הרשתות הגדולות רשימת מבצעים דומה להפליא. אז מה מציעים לנו בסופר-מרקטים לכבוד חנוכה, ואיך נלחמים שם על כל כיס וכיס?
תכנית חיסכון, חדשות 2 |
פורסם 19:45 21.12.08