על פי מחקר Displaysearch, חברת סמסונג השיגה נתח שוק עולמי של למעלה מ-20% ברבעון השני של השנה. החברה שומרת על ההובלה בשוק כבר שנתיים ברציפות. זוהי הפעם הראשונה בה יצרן טלוויזיות בודד מחזיק למעלה מ-20% מנתח השוק העולמי.
ברבעון השני של השנה מכרה סמסונג למעלה מ-4.8 מיליון מכשירים, ובמחצית הראשונה של 2008 מכרה החברה 9 מיליון טלוויזיות LCD. לשם השוואה המתחרה סוני חולשת על נתח שוק של 13% ומכירותיה ברבעון השני הסתכמו בכ-3 מיליון מכשירים.
באיזור המזה"ת ואפריקה רשמה החברה שיעור צמיחה של 163% במכירות מכשירי ה-LCD במחצית הראשונה של שנת 2008, ונתח השוק שלה באיזור זה עומד על 23.6%.
נציין כי טלוויזיות ה-LCD עקפו במונחי שיעורי צמיחה את המכירות של טלוויזיות הפלזמה שהיו הפופולריות ביותר עד כה.