בני זוג ממרכז הארץ, שנישאו באולם שמחות יוקרתי, טענו כי חתונתם נהרסה עקב מחדלים וכשלים שהתגלו במהלך החתונה ויקבלו פיצוי מהאולם בסכום של 9,750 שקלים.

בני הזוג, שנישאו לפני כעשרה חודשים, סיכמו עם בעלי האולם על תשלום של 70 אלף שקלים עבור 280 אורחים והם ישלמו עבור כל מנה 250 שקל. אבל לטענתם החתונה ממש לא התנהלה כשורה.

"מנות האוכל שהוגשו לאורחים היו באיכות ירודה. הפרגיות היו לא מבושלות והוגשו לאורחים כשהן קרות ולא היו ראויים למאכל אדם, הבשר היה יבש, השתייה הקרה המוגזת הוגשה חמה והאורחים לא יכלו לשתות אותה. בסלט החסה היו תלונות של אורחים שהכילו גרגירי חול. בקבוק הוויסקי ועוגת יום ההולדת שרכשנו מהאולם נגנבו", התלוננו בני הזוג, "במהלך החתונה היו הפסקות חשמל והמיזוג לא עבד באופן רציף. החתונה שלנו נהרסה ממש".

"קיבלתי חתיכת בשר יבשה לא מבושלת כמו סוליה", סיפרה אחת האורחות. "ביקשתי להחליף את המנה אבל המלצרית אמרה לי שאי אפשר להחליף". אימה של הכלה הוסיפה: "גרמו לנו לעוגמת נפש. החתונה נהרסה. אורחים רבים התלוננו שהיו הרבה בעיות בחתונה. שהאוכל לא היה אכיל".

בני הזוג פנו לבעלי האולם אבל אלה הסכימו לתת להם פיצוי של 2,500 שקלים בלבד. משלא נענו דרישותיהם לפיצוי הולם, הם הגישו תביעה נגד בעלי האולם לבית המשפט לתביעות קטנות ברמלה.

בעלי האולם הגישו כתב הגנה בו ביקשו לדחות את התביעה על הסף. הם ציינו, כי פרט לתקלה שהייתה באחד המאווררים באולם החתונה עברה בצורה חלקה וטובה.

השופטת הבכירה אביגיל פריי קיבלה את מרבית טענות בני הזוג על איכות האוכל, והביעה תמיהה מדוע בעלי האולם לא טרחו להביא את מנהל האירוע להעיד מטעמם כדי לסתור את טיעוני התובעים. לבסוף היא פסקה כי בני הזוג יפוצו בסכום של 9,750 שקלים.