בנק הפועלים מדווח כי השלים את הטיפול במערכות המחשוב של הבנק.
"נכון להיום בבוקר ניתנים שירותים בכלל ערוצי הבנק באמצעות פועלים באינטרנט, פועלים בטלפון, כלל המכשירים האוטומטים, כולל הבנקטים למשיכת מזומנים וכמובן בכלל סניפי הבנק", אמר ד"ר רון ווקסלר, מנהל איזור הדרום בבנק הפועלים, בראיון טלפוני ל"גלובס".
"אנחנו שוב מתנצלים בפני הלקוחות על אי הנוחות שנגרמה להם ומודים להם על הסבלנות".
"במהלך הבוקר, במקביל למתן שירות ללקוחות בסניפים, העובדים ימשיכו את הזנת הנתונים שנובעת מהיומיים האחרונים, בהם בוצעו הפעולות באופן ידני".