בשבועות האחרונים, כמעט בכל הפסקת פרסומות נשמע קולו של מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, כשהוא מספר על קידום השירות בבנק תחת הכותרת "סיירת מנכ"ל".
לצד הצוות שנועד לתת מענה ללקוחות שלא זכו לדעתם לפתרון הולם באמצעות האפשרויות הסטנדרטיות, פועל לאומי לחיזוק מוקדי השירות שלו. לידי גלובס הגיע מסמך פנימי שהפיצו בבנק לעובדים, ובו מפורטות התוספות הכספיות באמצעותן מנסים בבנק לגייס את העובדים לחזק את מערכי השירות, בין היתר להפעיל את המוקד 24 שעות.
מהמסמך עולה כי עובדי הבנק שייענו לפנייה יכולים לשדרג באופן משמעותי את השכר החודשי שלהם, באלפי שקלים ובמבט רבעוני בעשרות אלפי שקלים. בלאומי מציעים לעובדים ארבעה מסלולים: המסלול האינטנסיבי ביותר, המכונה פלטינה, כולל תוספת של לפחות 60 שעות בחודש, בהן לפחות שני ימי שישי מדי חודש. עובד שיבקש להצטרף למסלול הזה יכול להרוויח עוד 7,500 שקל בחודש, וברבעון עד 30 אלף שקל.
מסלול הזהב כרוך בתוספת שעות של לפחות 41 שעות בחודש והעובד יזכה בעד 3,650 שקל בחודש ועד 15 אלף שקל ברבעון. לאחריו ישנו מסלול הכסף עם 1,750 שקל בחודש ועד 7,000 ברבעון בעבור 27 שעות חודשיות, ולבסוף מסלול הארד עם 13.5 שעות שיכול לזכות בתוספת של 650 שקל לחודש ועד 2,600 שקל ברבעון.
המסמך נועד כדי לענות על הצורך לאייש את המוקד לאורך כל שעות היום, כפי שהתחייבו מול הלקוחות (6:30 עד 23:00). מדובר כאמור במהלך משלים ל"סיירת מנכ"ל".
במסגרת זו, העובדים יצרכו לענות לפניות שנשלחות לבנקאים, ובחטיבה הבנקאית של לאומי ציינו כי הם מצפים למענה לפחות לשבע שיחות או מענה כתוב בכל שעה.
הכתבה פורסמה לראשונה באתר גלובס