אנחנו חיים בעולם של אפשרויות בלתי מוגבלות. לרוב זה מעולה, אך יחד עם זאת, חשוב להיות עם היד על הדופק, לא להתבלבל מכל הטוב הזה ולהקפיד לבחור את מה שהכי מתאים לכם באופן אישי. אנחנו אנשים שונים ולכל אחד יש את הרגלי הצריכה וסגנון החיים שלו: אם אתם הורים טריים, כדאי שיהיה לכם בארנק כרטיס שמקנה לכם הנחות בקניית מוצרי החתלה, בקבוקים, מוצצים, מזון לתינוקות ועוד, אבל אם עברתם את השלב הזה או שעדיין לא הגעתם אליו ועכשיו הגיע הזמן שלכם לטרוף את החיים, אז כדאי שיהיה לכם כרטיס שמאפשר לכם ליהנות ממבחר של בילויים, אירועים קולינאריים, טיסות לחו"ל, נופשים, הופעות ועוד. בכל מקרה, כדי שתדעו איך ליהנות מהכרטיס שבחרתם, תפסנו את עידו עלמני - מנכ"ל אמריקן אקספרס לשיחה קצרה וריכזנו את כל התנאים שיהפכו את כרטיס אשראי שלכם למושלם עבורכם.

עידו עלמני, מנכ
עידו עלמני, מנכ"ל אמריקן אקספרס|צילום: סיון פרג, shutterstock

לבחור נכון

"מעבר לבחירה בכרטיס האשראי הנכון עבור הצרכן, צריך לרדת לרזולציה של בחירת כל עסקה בנפרד ומהי הצעת הערך עבורו. אנחנו זיהינו שללקוחות אמריקן אקספרס חשוב זמן הפנאי שלהם ויצירת חוויות ייחודיות. לקוח אמריקן אקספרס יודע שכל עסקה שהוא עושה צוברת לו נקודות באמצעותן הוא יכול ליהנות מעוד הטבות שייצרו לו עוד חוויות ייחודיות לבחירתו".

לצבור חוויות נדירות בקלות

"אנחנו מודעים לזה שיש סוגים שונים של אנשים עם העדפות שונות והרגלי צריכה שונים. יש את  אלה שיבדקו מה מגיע להם ואיפה וזה מעולה. יחד עם זאת, מהצד השני, יש את אלה שמעדיפים שההטבות וההנחות יגיעו אליהם בלי שיצטרכו לבדוק ולחפש אותן. אנחנו יודעים לזהות ולהבדיל בין הלקוחות ומכוונים את הצעות הערך שלנו ללקוח בהתאם. בנוסף, יש לנו שירות של קונסרייז' שתמיד אפשר להתקשר אליו בבקשה לייעוץ והתאמה אישית וספציפית של חוויה או הטבה בארץ או בעולם, כמו גם להזמין באמצעותו מקום במסעדה או כרטיסים למסעדה ולחסוך הרבה זמן יקר", מסביר עלמני.

"המבחר מגוון", הוא מוסיף, "הטבות לטיסות לחו"ל, הטבות בצ'קאין וצ'קאאוט, לילה במלון, חבילות לווימבלדון, טיסה לשבוע האופנה, הטבות וחוויות בתחום הקולינריה כמו מועדון ארוחת הבוקר או פסטיבל המטבח הישראלי, שקורה עכשיו בכל רחבי הארץ ואני גאה שלקחנו עליו חסות, ואנחנו עוזרים לענף לחזור ולעמוד על הרגליים, ומאפשרים ללקוחות שאוהבים קולינריה ליהנות מעולם נדיר של טעמים. בשורה התחתונה, אנחנו מתמחים ביצירת חוויות ייחודיות".

באפס מאמץ

"זמן הוא מצרך נדיר שצריך לנצל בדרך הכי טובה ויעילה שיש. בדיוק בגלל זה בעלי כרטיס אמריקן אקספרס לא צריכים "לעבוד" בלבדוק מה מגיע להם כדי ליהנות בכל רגע נתון. אם אני יודע שעל כל קנייה שלי, אני צובר נקודות, אני יכול להיות רגוע ולדעת בוודאות שכל קנייה משתלמת לי. וכשאני אומר משתלמת אני מתכוון גם להטבות הייחודיות שיש ללקוח אמריקן אקספרס כמו: גישה בלעדית למושבים שווים במיוחד להופעות או למשחקים שלקוחות אמריקן אקספרס יכולים לבחור לפני כולם באמצעות מכירה מוקדמת בלעדית להם ועוד. יש המון אנשים שמבינים שמה שמגדיר אותם זה לא עוד שקל בארנק או עוד רכב בחנייה, אלא החוויות שהם צוברים בחיים".

הטבות עד הבית

"גם בקורונה ואפילו בשיא שלה בשנה שעברה, הצלחנו להמשיך להתאים את ההטבות והצעות הערך שלנו ללקוח באופן אישי מתוך הבנה שהלקוחות לא יכולים לצאת החוצה למסעדה, לטוס או להסתובב בעולם, ידענו איך להביא את החוויות עד אליהם. החל מהופעה של אביתר בנאי בסלון הפרטי, דרך מארזים ומתכונים של שפים מובילים שהגיעו עד לבית הלקוח, פסטיבל גיימינג אונליין גדול שיצרנו ואף פתחנו לקהל הרחב, על מנת לאפשר לכולם ליהנות בתקופת החג ובזמן הסגר ועוד". 

שופינג אונליין (צילום: shutterstock By Dragana Gordic)
צילום: shutterstock By Dragana Gordic

נובמבר: חגיגת קניות מטורפת

"אנחנו בחודש שידוע כחודש הקניות. בדיוק בגלל זה התאמנו את ההטבות ללקוחותנו החודש. כל מי שמחזיק בכרטיס אשראי של אמריקן אקספרס, על כל קנייה על סך 100 שקלים שיעשה באתרי אונליין, יקבל 100 נקודות שזה המון.

כמו כן עלינו עם הטבה ייחודית באתר EXPRESSFLY אתר בלעדי ללקוחות אמקס בו יכולים להזמין טיסה לכל יעד ועם כל חברת תעופה או בתי מלון בארץ ובעולם ולקבל הנחות תמורת נקודות. לקראת חודש נובמבר עלינו עם מבצע בו הנקודות שוות ללקוח פי 2 באתר EXPRESSFLY  כך שיכול ליהנות למעשה מהנחה כפולה להזמנת טיסות, בתי מלון וחופשות

ולא משנה אם ההזמנה תהיה לפסח הבא או אפילו לקיץ הבא. בנוסף יש לנו את אתר: "TopCash" שם ניתן לקבל החזר כספי על מאות מותגים ואתרים בקניות אונליין. ".

נוחות בהתאמה אישית

"למרות שאנחנו נמצאים בעידן סופר דיגיטלי, עדיין ישנם לקוחות שאוהבים לבדוק את כרטיס האשראי ולהתעדכן בהטבות באמצעות דף מידע מודפס שמגיע בדואר ואנחנו מודעים לזה וגם כאן, מתאימים את דרך הנגשת המידע ללקוח באופן אישי בצורה הכי נוחה לו. כל המערכות שלנו עובדות בצורה כזאת. כלומר: אנחנו יודעים לזהות מי הלקוח, מה העדפות שלו וככה גם להגיש לו את ההצעות ולהתאים את דרך התקשורת בינינו בצורה שהכי נוחה לו. בשורה התחתונה, כרטיס אשראי הוא אמצעי תשלום וזה נחמד אבל יש הרבה כרטיסי אשראי. לכן, החשיבות העליונה שלנו והמחשבה המובילה היא: איך לייצר ללקוחות שלנו ערך ייחודי ויוצא דופן, כזה שיעזור להם לאסוף חוויות לחיים".