העימותים על אופייה של ירושלים נמשכים לא רק בעיר העתיקה. הניסיון הראשון של רשת "טיב טעם" להיכנס לבירה נתקל בהתנגדות אלימה, כששלטי חוצות של הרשת הושחתו.
אתמול עלתה טיב טעם עם קמפיין תחת הכותרת "ימות השליח", במסגרתו השיקה שירות משלוחים חדש לתושבי ירושלים. המסר "משלוח גם בשבת ובחג" ולוגו טיב טעם נמחקו או רוססו בצבע שחור.
טיב טעם, שמזוהה עם עבודה בכל ימות השבוע ומכירה של מוצרים לא כשרים, מנסה להתרחב אל ירושלים, שם הציבור הדתי מכתיב את רוב נושאי המסחר. בשלב הראשון, הרשת הרחיבה את אזורי המשלוחים עד הבית באמצעות אתר "טיב טעם בקליק" והשקיעה, לדבריה, כחצי מיליון שקל בקמפיין החדש.
בשלב השני, מסרה הרשת אתמול, תישקל פתיחת סניף בעיר. לאור התגובה המהירה לקמפיין החוצות, סביר להניח שמהלך כזה ייתקל בהתנגדות קשה של חלק מתושבי העיר.
"אנו מגנים כל וונדליזם באשר הוא ובפרט השחתה זו של קמפיין מסחרי שהשקנו לאחרונה לטובת ורווחת תושבי ירושלים". מסר חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם. "ההשחתות נבעו מרצון להדיר את חשיפת הקהל הירושלמי הרחב, לו זכות הבחירה מה לקנות ,מה לאכול ומתי לקנות".