תגובת נובו מטבחים: "החברה פועלת על פי חוק, ומתמחה בתכנון, ייצור והתקנה של מטבחים על פי דרישה, ואינה גובה דמי ביטול עסקה. הלקוח משלם עבור תכניות מפורטות בתמורה לסכום ידוע וקבוע מראש".
תגובת חברת דה קוצ'ינה: "התאמת מטבח באופן אישי מצריכה בין 2 ל-4 פגישות עם מעצב, והשקעה של עד 10 שעות עבודה עד להגשת התוכנית, ורק אז הלקוח מתבקש לשלם דמי ביטול בהתאם לתקנון ועל פי חוק הגנת הצרכן, להם הלקוח מודע בעת החתימה. כל עוד לא בוצעו והוגשו תוכניות, הלקוח יכול לבטל עסקה עם דמי ביטול של מאה שקלים. לאחר הגשת התוכניות, דמי הביטול הם על פי התקנון. על פי הסכמת הצדדים הלקוחה תקבל את מלוא הסכום".
תגובת מטבחי סמל: "המידע שנמסר לכם על ידי הלקוחה אינו נכון, ואף שקרי. עם פנייתה החזרנו לה את המקדמה, בניכוי אלפיים שקלים, למרות שהיינו זכאים לגבות עשרים אחוז מערך העסקה, זאת בגין התוכניות שהוכנו במיוחד עבורה, ובהתאם לצרכים שלה, ולכך כאמור יש ערך כלכלי. החברה גובה בממוצע מלקוחותיה שלושה אחוזים בלבד מערך התוכנית במקרה של ביטול עסקה, ולא עשרים כפי שהיא רשאית".
מחברת מטבחי זיו טרם נתקבלה תגובה.