כסף
אפרת נומברג יונגר
12.01.25

חדש על המדף

כל המוצרים הכי מעניינים שהושקו לאחרונה

צילום: By Dafna A.meron, shutterstock
צילום: יחצ

 מותג הנעליים HOKA משיק 3 דגמי האופנה החדשים, המתאימים במיוחד לחורף קיצוני _מינוס 32 מעלות) ועמידים במים: KAHA 2 FROST MOC GTX  ,KAHA FROST ו-BONDI B3 LS  לצד הדגמים המוכרים והאהובים כגון CLIFTON סניקרס זמש ו-סניקרס TOR SUMMIT המגיעים בצבעים חדשים וחורפיים.  טווח מחירים: 699-1499 שקלים. פרטים באתר.

צילום: יחצ

טרנד הטיקטוק כובש את ישראל. גלידת ה- Minimelts – כדורי גלידה קטנים וממכרים שמתגבשים בטכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנט, עם מרקם ייחודי וצבעוניות מרשימה. טעמי הסורבה כוללים: דובדבן, קיווי ומנגו. טווח מחירים: 16.90-19.90. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: טל טרי

מותג התינוקות Carter's משיק קולקציית מארזי מתנה לבן ,לבת או מארז יוניסקס. כל מארז כולל פרטי בייסיק של המותג עשויים כותנה איכותית, כמו: בגדי גוף, אוברולים, מכנסיים, אוברול ארוך, רגליות , שמיכות וכד'. טווח מחירים:  199.9 – 289.9 שקלים. המארזים מגיעים באריזת מתנה מהודרת וכרטיס ברכה וניתנים לרכישה בהזמנה מקוונת באתר האינטרנט או בחנויות.

צילום: קוראז'

המשביר משיקה את הבושם החדש בקולקציית בשמי Courrèges היוקרתית תחת סדרת Hyper Courrèges  שיצר ניקולס דה פליז המנהל האמנותי של בית האופנה Courrèges. קוראז' היפר איריס מבוסס על גבעולים תת-קרקעיים של צמח האיריס, המפיצים אור עם ניחוח או דה פרפיום אנדרוגיני השוכן על נימה אבקתית של עלי סיגליות. מחיר: 830 שקלים (100 מ"ל). להשיג בחנויות ובחנות האון ליין של הרשת.

צילום: יחצ חול
צילום: באדיבות המותג

מותג הבישום הצרפתי Diptyque, מציג קולקצייה של שלושה נרות בניחוחות של Sapin Etoile, Friandise (פינוק, כוכב, עץ האורן). הנרות יוצרים ניחוחות ביתיים ייחודיים העוטפים את החלל הרצוי בעננה מפנקת ובלתי נשכחת. הקולקציה עשויה ממיטב חומרי הגלם הקיימים בעולם. טווח מחירים: 190-300 שקלים. סט 3 נרות ב- 610 שקלים. להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

צילום: עדי חזן סידון
צילום: אייל קרן

המותג דרמטוניקס מפתח מוצרים לבריאות כפות הידיים והרגליים, השומרים עליהן בריאות מבלי הצורך לגשת לאנשי מקצוע. המוצרים עשויים מרכיבים טבעיים בעלי יכולות אנטיבקטריאליות, לחות גבוהה וריכוך העור. בין המוצרים: באלם טיפולי לעקבים סדוקים, באלם להסרת עור יבש וקשה מאוד מהרגליים, קרם רגליים מרגיע וקרם ידיים טיפולי. טווח מחירים: 69.90-119.90 שקלים. להשיג באתר.

צילום: יחצ

סדרת הילדים החדשה אשר פותחה בשיתוף עם מעבדות קבוצת שניב-סאסאטק,מנקה את העור, מזינה אותו ומעניקה לו מגע רך ומראה בריא.כל המוצרים בסדרה הינם ג'ל רחצה ושמפו במוצר אחד. אריזות הסדרה מעוצבות בצורת כוכבי הילדים האהובים: סופרמן, באטמן, לול, ברבי, הוט ווילס סמי הכבאי ועוד. מחיר 15.90 שקלים.  להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בתי המרקחת ובחנויות המובחרות.

צילום: יחצ

חברת התזונה הגלובלית הרבלייף משיקה  מוצר חדש ייעודי בשם: פורמולה 2 קומפלקס ויטמינים ומינרלים. הקומפלקס מגיע בשתי פורמולות שונות וממוקדות, האחת מיועדת לגברים והשנייה לנשים. כל פורמולה מכילה 25 מיקרו-נוטריאנטים חיוניים; ויטמין A ו-C, ויטמין D, ויטמינים מקבוצת B, חומצה פולית, מגנזיום, ברזל, אבץ, סידן ועוד. מחיר: 131.5 שקלים (60 קפסולות) להשיג באתר.

צילום: יחצ חול

קליניק משיקה קולקציה חדשה של 9 צלליות דו-צדדיות בסטיק, המשלבות שני גוונים ושתי פורמולות  ליצירת מגוון מראות עיניים מהפנטים. בנוסף, עיצוב משודרג ואלגנטי לסדרת שפתוני Clinique Pop™ Longwear Lipstick האייקונית לצד גוונים חדשים ומלאי חיים בגימורים שונים. טווח מחירים: 130-145 שקליםץ להשיג בחנויות הרשת ובאתר.

צילום: סטודיו דיטיילס

מקס ברנר מרחיב את קולקציית מוצרי שוקולד הפרימיום ומשיק מוצרים וטעמים חדשים: סדרת טבלאות שוקולד בטעם פרעצל, קרמל מלוח ופקאן. סדרת חטיפי שוקולד בטעם פרעצל, קרמל מלוח ואגוזי לוז, וסדרת חטיפי שוקולד מועשרים בחלבון בטעמי שוקולד לבן ופיסטוק, שוקולד חלב ועוגיות קרמל ו שוקולד לבן ואגוזי לוז. טווח מחירים: החל מ- 10.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ

המותג JO-MO משיק סדרת חטיפי חלבון ללא סוכר, ללא חלב ודל בפחמימות זמינות – חטיפי חלבון ראשונים מסוגם בישראל ובכשרות גבוהה. הסדרה כוללת 3 סוגי חטיפים בטעמים שונים, המגיעים כחטיף בודד (60 גרם), ומכילים 20 גרם חלבון (סויה): חטיף חלבון עם חמאת לוז ושברי אגוזי לוז, חטיף חלבון בטעם שוקולד חלב ואגוזי לוז וחטיף חלבון עם חמאת בוטנים ופולי קקאו. מחיר: 14.90 שקלים. להשיג באתר וברשתות השיווק.

צילום: יחצ

מותג מוצרי החשמל המוביל  DAVO משיק קולקציית רטרו חדשה, שמביאה עיצוב קלאסי ואלגנטי עם נגיעות מודרניות. הקולקציה כוללת קומקום חשמלי ומצנם המעוצבים בסגנון רטרו ייחודי, לצד טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. טווח מחירים: 249-299 שקלים. להשיג בחנויות החשמל ובאתר.

צילום: יחצ

המותג GLISS משיק את סדרת GLISS night elixir - שלושה סרומים חדשניים המיועדים לשיקום וטיפוח השיער במהלך הלילה. סדרת הסרומים פותחה במיוחד כדי לנצל את שעות הלילה, שבהן תהליכי ההתחדשות והשיקום של השיער בשיאם, ולהעניק טיפול ממוקד ויעיל לתוצאות נראות לעין. המוצרים מתאימים: )– לשיער רגיל עד יבש, לשיער פגום, קצוות מפוצלים ולשיער פגום ויבש. מחיר: 49.9 שקלים. להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

צילום: עדי גלעד

המותג TRUE STORY מבית קולגן פלוס משיק סוכריות גומי עם קולגן: פתרון חדשני לשיפור מראה העור, השיער והציפורניים. כל מנה מכילה 2.5 גר' קולגן טהור, אשר נספג בצורה מיטבית. הסוכריות בטעם פירות יער, וגוף נהנה מהתמיכה שהוא זקוק לה רק מ 3 סוכריות ביום. מחיר: 250 שקלים (90 סוכריות). להשיג באתר.

צילום: יחצ חול

LANCÔME משיקה את  Lip Idôle Lip Shaper LANCOME - עיפרון שפתיים עמיד במים עד 8 שעות, לתיחום, פיסול ומילוי השפתיים במרקם קרמי ובגימור מאט. עיפרון השפתיים מוצע ב 11 גוונים שונים. מחיר: 149 שקלים. להשיג באתר וברשתות הפארם.

צילום: יחצ חול

BANANA REPUBLIC משיק את קולקציית בשמי היוניסקס ICON. הקולקציה מציעה ניחוחות 4 בשמי יוניסקס, המשלבים בין תמציות פרחים, פירות ועצים, שעוצבו על ידי בשמים בעלי שם עולמי. מחיר: 299.90  שקלים(75 מ"ל). להשיג ברשתות הפארם והמשביר לצרכן ברחבי הארץ. 

צילום: רונן מנגן

SABON משיק את קולקציית Olive Bliss החדשה על טהרת הזית, העשירה ברכיבים מזינים לעור, נוגדי חמצון, חומצות שומן וויטמינים. הסדרה מורכבת מסבון רחצה, פילינג גוף, קרם ושני מוצרים חדשים: קרם CICA לחיזוק, הרגעה, הגנה ותמיכה בהתאוששות מואצת של מחסום העור, ושמן אמבט קטיפתי בעל מרקם שמני שהופך חלבי במגע עם מים. טווח מחירים: 69-119 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

צילום: יחצ

 ליפטון משיק  את קולקצית "ליפטון פרמידה"- סדרה של 6 טעמים בעיצוב אלגנטי בצורת פירמידה, אשר בשונה משקיות התה המסורתיות, מאפשר למים לזרום בצורה חופשית סביב שקיק התה, ומספק מיצוי מקסימלי של טעמים עמוקים. טווח מחירים: 15.90-19.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ

קפה עלית משיק לראשונה בישראל קפסולות שיבולת שועל, המאפשרות לשתות קפה עם שיבולת שועל, גם ברגעים בהם אין תחליף חלב. טווח מחירים: 10-21.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אולימפיה

תמרה רטבים משיקה סדרת מוצרים חדשה לצרכן הביתי בשיתוף מרינה פטריות  סדרת המוצרים כוללת את סדרת הממרחים : ממרח פסטו, אריסה, סחוג ירוק וטפנד זיתים. לצד זה יושקו גם סדרת הוינגרטים והרטבים וסדרת תחליפי בשר: בורגר ומיני בורגר, שווארמה וקבב פטריות טבעוניים במהדורה קפואה. טווח מחירים: 14.90-34.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שי חיון

טירת צבי משיקה את SNACKNIK, חטיפי נקניק ב-3 טעמים ייחודיים. החטיפים עשירים בחלבון (15 גרם חלבון לשקית בת 60 גרם), ללא גלוטן. החטיפים אינם מצריכים קירור ועמידים עד 3 חודשים בטמפרטורת החדר. מתאימים במיוחד לחיילים בשטח, נשנוש לנסיעות, לצריכה "על הדרך" – בין ארוחות, או במהלך טיולים. טווח מחירים: 13.90-19.90. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: טל אזולאי

 סנו מקסימה משיקה סדרת מבשמים חדשה לבגדים ואריגים המתאימה לשימוש במייבש הכביסה אך גם לריסוס ישיר על מצעים, מגבות ריפודים ולחלל הבית. בסדרה שלשה ניחוחות: - FRESH LINEN , WHITE LOTUS , COZY COTTON. מחיר: 14.90 שקלים (500 מ"ל). להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

צילום: יחצ

 חדש מניקול: כפפות ניטריל איכותיות וארוכות יותר מהסטנדרט - למניעת חדירת נוזלים ולהגנה טובה יותר על הידיים, מאושרות למגע עם מזון, ללא אבקה, משלבות נקודות אחיזה באצבעות למניעת החלקה. מחיר: 26.90 שקלים (80 כפפות) להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ

לוריאל משיקה מתחם ייעודי של המותג  CeraVe  בתוך המשחקים הפופולריים Minecraft ו- Roblox, לחינוך לבריאות העור של בני נוער בדרך חווייתית ואינטראקטיבית, ומלמדת אותם להשתמש בסדרת בלמיש קונטרול של המותג, כוללת 3 מוצרים המטפלים ומונעים הופעתם של פצעונים מבלי לייבש את עור הפנים. הצצה למשחק.