כסף
מערכת כסף
12.08.25

חדש על המדף

כל ההשקות החדשות לחום של אוגוסט

צילום: By Dafna A.meron, shutterstock
צילום: יחצ חול

המותג היפני ASICS משיק את נעלי הריצה המשלב סוליה אמצעית בעיצוב חדש, חלק עליון מעודכן ומערכת ליציבות דינמית ותנועה יעילה. הנעל מצוידת בריפוד קל ורך, בתוספת 2 מ"מ קצף בקדמת כף הרגל, בטכנולוגייהלבלימת זעזועים ובחלק עליון מרשת מהונדסת עם לשון תומכת. מחיר: 899.9 שקלים. להשיג בסניפי ASICS באתר ובחנויות ספורט נבחרות.

צילום: יחצ

מותג הטיפוח הקוריאני SOME BY MI מציע את סדרת BETA PANTHENOL הכוללת ג'ל ניקוי, טונר, סרום, קרם פנים, קרם גוף וערכה למתחילים. המוצרים מכילים בטא פנתנול, חומצה היאלורונית ובטא סיטוסטרול. טווח מחירים: 29.90–90.90 שקלים. ניתן להשיג בסניפי סופר-פארם ובאתר הרשת.

צילום: יחצ

מותג האיפור NYX Professional Makeup מגיע לישראל עם כ-300 פריטים, ביניהם מייקאפ, קונסילר, עפרונות, שפתונים, ספריי מקבע ומוצרי גבות. טווח המחירים: 20–50 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, חנויות מובחרות ופרפומריות נבחרות.

צילום: יחצ

 URIAGEמותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, מגיע לישראל עם מגוון סדרות לטיפוח עור הפנים והגוף. מוצרי המותג מבוססים על מים טרמליים עשירים במינרלים ממעיינות אוריאז' שבהרי האלפים, המשלבים רכיבים דרמטולוגיים פעילים להתמודדות עם מגוון מצבי עור – כולל עור יבש, שמן, רגיש או נוטה לפיגמנטציה. טווח מחירים: 95-140 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת נבחרים.

צילום: דניאל בטש

אגד ורשת Story מציגות קולקציית קפסולה בעיצוב נוסטלגי, הכוללת חולצות, גופיות וכובעים עם הלוגו ההיסטורי של אגד. המחירים נעים בין 129.90 ל-179.90 שקלים. ניתן להשיג בסניפי Story באילת, בתל אביב ובאתר.

צילום: pr

 HAVA ZINGBOIM משיקה ערכת THE FACE OF LOVEערכת טיפול לפנים המשלבת קרם   PROPHECY ומסכת GOLD HEATING MASK קרם PROPHECY פותח בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן ומכיל חומצה היאלורונית ממוזערת. מסכת GOLD HEATING MASK, המתחממת במגע עם העור, תוכננה להמריץ את מחזור הדם ולהעשיר את העור בלחות. מחיר 578 שקלים.

צילום: חול

Clarins משיקה את Skin Illusion Full Coverage – מייקאפ עם כיסוי מלא, עמידות של עד 24 שעות וגימור מאט לעד 12 שעות. המוצר מכיל חומצה היאלורונית, אבץ גלוקונאט וקומפלקס הגנה. תכולה: 30 מ"ל, מחיר: 299 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות יוקרה.

צילום: חול מאושר לשימוש

אסתי לאודר משיקה את Revitalizing Supreme+ Bright – קרם לחות להבהרה ומיצוק העור, עם ויטמין C ותמצית פום-ברי. מחיר: 590 שקלים (50 מ"ל). ניתן להשיג ברשתות הפארם, באונליין ובחנויות יוקרה.

צילום: PR

מותג הטיפוח הצרפתי NUXE מוסיף גרסאות רול-און לשמן Huile Prodigieuse, לשימוש על הפנים, הגוף והשיער, גם בגרסה עם ברק זהוב. תכולה: 60 מ"ל, מחיר: 160–200 שקלים. ניתן להשיג באתר לילית קוסמטיקס, סופר-פארם, גילטי ובבתי מרקחת נבחרים.

צילום: מחיר 59 שח לליטר

Magnifiscent משיקה סדרת סבונים לשואבים שוטפים בשלושה ניחוחות – Ocean, Lavender ו-Mask. הנוזל המרוכז מתאים לכל סוגי הרצפות ואינו מקציף. תכולה: 1 ליטר, מחיר: 59 שקלים. להשיג באתר המותג ובחנויות Dreame.

צילום: תומר באסל

הסופר החברתי מבית ההסתדרות מציע לחברי ההסתדרות מארזי פירות וירקות מסובסדים, במטרה להנגיש תוצרת מקומית במחיר נמוך. המארז הבינוני, במשקל כ-13.5 ק"ג, נמכר ב-99 שקלים, והמארז הגדול, במשקל כ-20 ק"ג, ב-149 שקלים. ההזמנה מתבצעת באתר הסופר החברתי, עם אספקה עד הבית.

צילום: קרפור

Carrefour Soft משיקה סדרת מוצרי היגיינת פה הכוללת משחות שיניים, מי פה, מברשות וחוטים דנטליים, במחירים נמוכים בהשוואה לנהוג בקטגוריה. בין המוצרים: משחת שיניים להגנה מפני עששת ב-5.90 שקלים, מי פה ב-8.90 שקלים ומברשות שיניים ב-8.90 שקלים. להשיג בסניפי קרפור.

צילום: יחצ חול

אלביב מבית לוריאל מציג את Midnight Serum,  סרום לילה לשיער יבש המבוסס על שמן קמליה. הפורמולה נועדה להזנה ושיקום במהלך השינה, במרקם קליל שאינו משאיר סימנים. מחיר: 50.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יחצ מאושר לשימוש

Sweets by Yogueta מציעה סדרת נשנושים מתוקים הכוללת דפי שוקולד בארבעה טעמים – חלב וקרמל מלוח, חלב, מריר וחלב עם אגוזי לוז – לצד חטיפי ביסקוויט ממולאים בשני טעמים: קרם חלבי או קרם שוקולד. טווח מחירים: 9.9–19.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ תנובה

תנובה משיקה לראשונה את גבינת השמנת נפוליאון מוקצפת, במרקם אוורירי עם 25% שומן, במשקל 180 גרם. מתאימה למריחה בכריכים, קרקרים או ירקות. מחיר: 10–18.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: pr

NARS מציג את שמן השפתיים Afterglow Lip Oil בגוון ORGASM, במהדורת קיץ מוגבלת. הפורמולה מועשרת בשמנים ותמציות להזנה ולחות, ומגיעה באריזה ייחודית. מחיר: 135 שקלים. להשיג באתר NARS ובסניפי הרשת.

צילום: באדיבות המותג

Juvena משיקה סט גוף הכולל ג'ל רחצה (200 מ"ל) ותחליב גוף (400 מ"ל) עם תמצית הדרים. המוצרים מיועדים לניקוי והענקת לחות לעור, בניחוח הדרים מרענן. מחיר: 229 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: אפרת אשל

כצט משיקה את סדרת טפטפים פלוס,  קו תוספי תזונה לילדים מגיל 4 ומעלה. הסדרה כוללת שישה מוצרים שונים, ביניהם מולטי-ויטמין, תוסף לחיזוק מערכת החיסון, פורמולה לרוגע, פוסט-ביוטיק, תוסף מינרלים ופורמולה לגדילה. המחירים נעים בין 54.9 ל-99.9 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים מכבי וכללית.

צילום: יחצ

Drizzilicious מציעה חטיפים על בסיס דגנים מלאים, קינואה, צ'יה וזרעי פשתן, בשלושה טעמים – קרם עוגיות, וניל יום הולדת ו-S’mores. המוצרים ללא גלוטן, מתאימים לטבעונים ומכילים 90 קלוריות למנה. מחיר: 19.90–21.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ

מותג הגילוח Intuition מציג את Perfect Touchסכין גילוח לנשים עם חמישה להבים וג’ל לחות מובנה להחלקה בזמן הגילוח. כולל ראש צר לעבודה באזורים קטנים. מחיר: 45.90 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

צילום: סופר פארם

מותג Life מבית סופר-פארם משיק מהדורה מוגבלת בהשראת דמותו של סטיץ' מסרט דיסני "לילו וסטיץ'". הקולקציה כוללת מוצרי טיפוח, אקססוריז ומוצרים לילדים בעיצובים צבעוניים, ביניהם בקבוקי שתייה רב-פעמיים, קופסאות אוכל, מגבונים, קצף אמבט, מוצרי שיער מועשרים ברוזמרין, תיקי קנבס ופיג'מות. טווח מחירים: 6.90–69.90 שקלים. להשיג בסניפי סופר-פארם ובאתר.

צילום: סטודיו פלדמן

חברת פלדמן משיקה את סדרת ג'לי פופ – קרחונים עם ליבת ג'לי מרעננת בשלושה שילובים: פירות עם ליבת לימון חמוץ, אננס עם ליבת תפוח, ולימון עם ליבת דובדבן. הסדרה מציעה חוויית מרקם וטעם שונה משלגוני קרח רגילים. מחיר ליחידה: 3–5 שקלים, מאגדת 4 יחידות: 10 שקלים, ברשתות השיווק – 10.90 שקלים.

צילום: סטודיו יפאורה

מותג המשקאות ספרינג מבית יפאורה נכנס לראשונה לקטגוריית המשקאות האלכוהוליים ומציג סדרת טעמים עם 5% אלכוהול. בשלב הראשון ישווקו שלושה מהטעמים הפופולריים של המותג – אגס תפוח סברס, אננס בננה ופירות טרופיים – בפחיות אישיות בנפח 330 מ"ל. הסדרה מבוססת על שילובי הפירות המוכרים של ספרינג, בתוספת אלכוהול ליצירת חוויית שתייה שונה.

צילום: יחצ חול

רשת אפריל משיקה שני מוצרי שיזוף עצמי של המותג האוסטרלי Bali Body – חמאת גוף לשיזוף הדרגתי וחלב גוף לשיזוף עצמי הדרגתי. חמאת הגוף משלבת ארבע פעולות: הענקת לחות, שיזוף הדרגתי, הארת העור ותיקון נזקי עור, ומועשרת בוויטמין E, ניאצינאמיד וחמאת שיאה. שני המוצרים מבוססים על רכיבים טבעיים ומותאמים לכל גווני העור. מחיר: 148 שקלים לחמאת הגוף ו-148שקלים לחלב הגוף. להשיג בסניפי אפריל ובאתר הרשת.

צילום: שי יחזקאל

מותג נאות מציע את סנדלי קלארקסון דגם פלטפורמה לנשים, עשוי עור, בעיצוב אסימטרי המשלב רצועה רחבה עם פתחים לאוורור כף הרגל. הסנדלים זמינים בשלושה צבעים: אפור פחם, ורוד וחום, ומתאימים לשילוב עם מגוון סגנונות לבוש. מחיר: 520 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר נאות.

צילום: יחצ

Kérastase מציגה את K-Scan, שירות אבחון שיער וקרקפת המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI). השירות, המוצע במספרות המורשות של המותג, כולל סריקה וניתוח המאפשרים התאמת שגרת טיפוח אישית, והוא ניתן ללא תשלום.

צילום: באדיבות רידיפיין

REDEFINE  משיקה סדרת מאצ'ה לשיער, הכוללת חמישה מוצרים לטיפוח וניקוי, כולם ללא מלחים ומתאימים לשימוש יומיומי. המוצרים מבוססים על תמצית מאצ'ה, הידועה כרכיב עשיר בנוגדי חמצון, ומשלבים מרכיבים לשמירה על בריאות השיער והמראה שלו. הסדרה כוללת שמפו, מרכך, מסכת הזנה, קרם לחות לשיער וסרום טיפולי. טווח המחירים: 19.90–49.90 שקלים. ניתן להשיג בסניפי סופר-פארם, BE, Good Pharm, ליאור עדיקה ובאתר המותג.

צילום: דן לרנר

שילב ו Tiny Love מציגות את קולקציית TINY textile , הכוללת מוצרי טקסטיל לחדר התינוק ולבית, המגיעים בשני קווי עיצוב: BOHO CHIC – בסגנון טבעי עם נגיעות צבע עדינות, ו-BLACK & WHITE DECOR – בקו קלאסי עם שילוב צבעי פסטל רכים. בין הפריטים: סדינים, שמיכות, חיתולי טטרא, שקי שינה, משטחי פעילות, נחשושים, סלי אחסון ועוד. ניתן להשיג בחנויות שילב ובאתר הרשת.

צילום: דן פרץ

After Shower  מרחיב את סדרת מוצרי הניחוח היומיומיים ומשיק לראשונה דאודורנט רול-און בכל ניחוחות המותג. הפורמולה מספקת הגנה מפני זיעה וריח למשך 48 שעות, ומגיעה בגרסאות לנשים ולגברים – ביניהן ניחוחות כותנה, מאסק, פרשי אפרסק ומלון, ימי ותווים עציים. מחיר: 39.90 שקלים. להשיג ברשת סופר-פארם ובאתר המותג.

צילום: סטודיו אסם

סטארבקס מציעה מהדורה מיוחדת לחובבי הקפה הקר – מארז קפסולות המותאם להכנה קרה בבית, הכולל שני סוגי קפסולות: Espresso Roast ו-Colombia. המארז כולל גם מתכונים להכנת משקאות קפה קרים בקלות. טווח מחירים: 29.90-41.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יוליה רובינציק

פריניר מציגה שלושה רטבים מוכנים לשימוש – לפיצה, לשקשוקה ולבולונז – המיוצרים מעגבניות טריות ישראליות בלבד, ללא חומרים משמרים. הרטבים מגיעים באריזות שימורים נוחות, ומותאמים להכנה מהירה בבית. מחיר: 9.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ

תפוגן משיקה את סדרת Extra Crispy – צ'יפס מצופה ליצירת פריכות גבוהה, המתאים להכנה בתנור, באיירפריי או בטיגון. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: צ'יפס קלאסי, פוטטוס ובטטה, ובנוסף גרסת שיתוף פעולה עם רשת אגאדיר, המיוצרת מתפוחי אדמה מזן אגריה שגודלו בנגב. טווח מחירים: 24.90–29.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ מאושר לשימוש

מותג החטיפים האמריקאי Herr’s מגיע לישראל ומציע מבחר מוצרים, בהם Cheese Curls בארבעה טעמים, Cheese Stix בטעם גבינת צ'דר וחטיפי תפוחי אדמה פריכים בארבעה טעמים שונים. מחירי המוצרים נעים בין 5 ל-22.90 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

צילום: קרדיט באדיבות כרמית

 CLIF BAR – מותג חטיפי האנרגיה מארה"ב, מיועד לצריכה לפני או במהלך פעילות גופנית ממושכת. החטיפים משלבים שיבולת שועל כמקור לפחמימות מורכבות, חלבון מסויה, אגוזים או שקדים, ומספקים אנרגיה מתמשכת. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יחצ

פריגת משיקה לקיץ את סדרת הקרטיבים במהדורה מוגבלת, בשלושה טעמים – משמש, פטל ואננס – הניתנים לצריכה כמשקה או כקרטיב. המוצרים יהיו זמינים ברשתות השיווק במהלך חודשי הקיץ.

צילום: סטודיו שטראוס

קפה עלית משיק קפסולות בטעם פסק זמן, משקה קקאו עם תוספת טעמי וופל ואגוזי לוז, ללא קפה. המוצר מותאם להכנה במכונות קפה ביתיות, וניתן להכינו כמשקה חם או קר. להשיג ברשתות השיווק.